معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد:

تحصیل 22 هزار نوآموز بوشهری در کودکستان‌ها

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد ۲۲ هزار نوآموز بوشهری در ۳۹۶ کودکستان فعال زیر نظر یک‌هزار و ۲۴۴ مربی، آموزش‌و مهارت‌ می‌بینند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل 22 هزار نوآموز بوشهری در کودکستان‌ها

غلامحسین مهران‌پور در کارگاه توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در دبستان شهدای بسیج اظهار کرد: با تدبیر و فرمان مقام معظم رهبری، اداره کودکستان‌ها در ۲ دوره اول شامل کودکان بدو تولد تا ۳ ساله و دوم شامل کودکان ۳ تا ۶ ساله به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

وی افزود: آموزش به کودکان یکی از فرصت‌های ارزشمند زندگی است که خداوند به بندگانش اعطا می‌کند به این دلیل باید تلاش کنیم تا کودکانی پاک و مخلص تربیت کنیم.

مهران‌پور خاطرنشان کرد: با فعال شدن سامانه سازمان تعلیم و تربیت به نشانی smttk.gov.ir، صدور مجوز اولیه و سایرهای مجوزها و درخواست و تعیین نرخ شهریه به شیوه الکترونیکی و از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای ارتقا کیفیت فعالیت‌های تربیتی و آموزشی کودکستان‌ها، بازدید مستمر و هدفمند توسط بازرسان استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

مهران‌پور یادآور شد: با توجه به اهمیت نقش فضای فیزیکی به عنوان محیط یادگیری در آموزش نوآموزان، بهسازی فضاهای کودکستانی، اهمیت زیادی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار