امام جمعه دماوند:

توسعه اخلاق اسلامی بین دانش‌آموزان، سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

دماوند (پانا) - امام جمعه دماوند گفت هرچه آداب و اخلاق اسلامی بین دانش‌آموزان توسعه و ترویج داده شود، آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه اخلاق اسلامی بین دانش‌آموزان، سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش منطقه دماوند که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه‌های رجب و‌ شعبان قرار داریم، لازم است که آموزش و پرورش نسبت به برگزاری مراسم ملی و مذهبی در این ماه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی بین دانش‌آموزان در خصوص تکریم و احترام بیشتر به مادران و پدران در سبک زندگی اسلامی، باید مد نظر آموزش و پرورش دماوند قرار داشته باشد؛ هرچه ما رعایت آداب و اخلاق اسلامی را بین دانش‌آموزان توسعه دهیم، بازتاب آن را در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم داد.

امام جمعه دماوند درباره پیگیری ساماندهی املاک آموزش و پرورش گفت: اداره ثبت اسناد در مورد اخذ اسناد املاک آموزش و پرورش در روستاها و شهرهای دماوند با آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: در مورد مدارس غیردولتی، لازم است که فرماندار با روسای ادارات نشستی برگزار کرده و به این مدارس کمک کند؛ با توجه به خروجی خوب این مدارس در کنکور، باید به این مدارس کمک شود تا خدمات‌دهی مطلوبی داشته باشند و با تورم دچار ضعف نشوند.

وی ادامه داد: تشکیل مجمع خیرین سوادیار اتفاقی مبارک برای نهضت سوادآموزی است و باید همه کمک کنیم که افراد بی سواد برای سوادآموزی تشویق شوند و در این راستا، دفتر امام جمعه آمادگی دارد که تشویق‌هایی را برای سوادآموزان و آموزگاران در نظر بگیرد.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: سوادآموزی یک صدقه جاریه است و هر کسی که از این نعمت برخوردار باشد، رفتار بهتری نسبت به افراد جامعه و خانواده خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار