به همت سازمان دانش‌آموزی؛

پویش «سلام مادر» آغاز به‌کار کرد

تهران (پانا) _ سرپرست قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور از راه‌اندازی پویش «سلام مادر» به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) توسط سازمان دانش‌آموزی خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش «سلام مادر» آغاز به‌کار کرد

وحید بیگدلی درگفت‌وگو با خبرگزاری دانش آموزی پانا گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و گرامی‌داشت مقام مادر، پویشی تحت عنوان «سلام مادر» توسط سازمان دانش‌آموزی کشور آغاز شده است.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت و ضبط تصاویر خود از خرید گل، اهدای آن به مادران گرامی و بوسیدن دست مادران در این پویش شرکت کنند و تصاویر خود را برای بارگذاری در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی، به نشانی salam_madar1401 در شبکه شاد ارسال کنند.
بیگدلی بیان کرد: همچنین حضور در سرای سالمندان و تجلیل از مادران ساکن در این مکان، حضور در خانه مادران شهدا در محله‌های مختلف و تجلیل از این عزیزان و کاشتن گل به یاد مادرانی که از دنیا رفته‌اند از دیگر برنامه‌های اصلی پویش «سلام مادر» است که دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت این لحظات و ارسال آن به نشانی ذکر شده در این پویش شرکت کنند.
سرپرست قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: آثار برتر ارسالی در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی بارگذاری خواهد شد و به قید قرعه در ایام الله دهه فجر به تعدادی از دانش‌آموزان شرکت کننده در این پویش، جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار