وزیر آموزش و پرورش:

تربیت در محیط مناسب یادگیری اتفاق می‌افتد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تربیت در فضا و محیط مناسب یادگیری اتفاق می‌افتد، تاکید کرد که نسل آینده باید شناسایی و نیازهای آنان در طراحی مدارس نیز پیش‌بینی شود.

کد مطلب: ۱۳۳۷۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت در محیط مناسب یادگیری اتفاق می‌افتد

یوسف نوری در حاشیه نخستین رویداد ملی مدارس آینده در جمع خبرنگاران گفت: رویداد مدارس آینده، نقطه عظفی در طراحی مدارسی است که مورد پسند متربیان یا آینده‌سازان باشند.

وی ابراز کرد: این رویداد، قدم خیلی خوبی برای مدارس امروز است اما برای مدارس آینده باید قدم برداریم. یعنی نسل را بشناسیم و پیش‌بینی کنیم که مدارس نسل آینده چگونه باید باشد.

نوری با بیان اینکه در سند تحول بنیادین و آموزه‌های دینی نیز ترسیم شده و فرموده‌اند بچه‌ها را برای زمان خودشان تربیت کنید، اظهار کرد: تربیت در فضا و محیط یادگیری متناسب اتفاق می‌افتد و باید این کار را انجام دهیم یعنی هم نسل را بشناسیم و هم نیازهای آنان را پیش‌بینی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از تمام کسانی که در این راستا قدم برداشته‌اند، گفت: امیدواریم این همگرایی و وحدت در بین تمام ارکان جامعه بیشتر شود و بتوانیم از جوانان، رویش‌های اخلاقی، فناوارانه و علمی در راستای نظام تعلیم و تربیت مخصوصا در سالی که مزین به شعار دانش‌بنیان شده است، قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار