مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌ ورزشکاران نوجوان در ترغیب سایر دانش‌‌‌آموزان به فعالیت‌های جسمانی موثر است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، استفاده از ظرفیت‌های ورزشی دانش‌آموزان مستعد، عامل تشویق سایر نوجوانان به فعالیت‌های ورزشی دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۷۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده  از ظرفیت‌ ورزشکاران نوجوان در ترغیب سایر دانش‌‌‌آموزان به فعالیت‌های جسمانی موثر است

سعید تیموری‌راد در دوره توانمندسازی فعالیت‌های تربیت بدنی ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس ملارد بیان کرد: در دوران کرونا و افزایش استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی، فعالیت‌های بدنی کاهش یافته و بنابراین توجه به این مشکل، ضرورت حیاتی دارد، از مدیران مدارس انتظار می رود که با برنامه‌های متنوع و درست بتوانیم این فقر حرکتی را جبران کنیم.

وی ادامه داد: بر همگان آشکار است که در صورت سلامت جسمانی، دانش‌آموزان در سایر ابعاد تحصیلی، فرهنگی، آموزشی نیز موفق خواهند بود، ظرفیت‌های خوبی در دانش‌آموزان وجود دارد و مدیران می‌توانند از دانش‌آموزان ورزشکار، بسیج دانش‌آموزی و شوراهای دانش‌آموزی در انجام برنامه‌های مدارس استفاده کنند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از زحمات مدیران در انعکاس فعالیت‌های مدارس در خبرگزاری پانا و شبکه شاد، گفت: ما در فضای شبکه شاد، تلاش‌های همکاران را می‌بینیم و انعکاس خبرهای مثبت، امیدبخش و انگیزه‌دهنده خواهد بود، همچنین همکاران توانمندی در حوزه تربیت‌‌بدنی در این منطقه وجود دارد و لازم است ما از تجارب آن‌ها در بهبود اوضاع ورزش و تربیت‌‌بدنی در مدارس استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن اشاره به مهم بودن مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف گفت: در همه فعالیت‌ها، می‌توان از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش استفاده کرد و توجه به آنان، باعث رشد و بروز استعدادهای آنان می‌شود، در حوزه تربیت‌‌بدنی هم این استعدادها به وفور دیده می‌شوند، فقط لازم است که با برنامه‌ریزی دقیق، این توانایی‌ها را کشف کرد.

دوره توانمندسازی فعالیت‌های تربیت‌بدنی ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس با تدریس حبیب الله آذرحزین، مدرس کشوری رشته تربیت‌‌بدنی و با هدف تأکید بر ضرورت فعالیت‌های تربیت بدنی در مدارس و تاثیر آن بر سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان و همکاران در سالن اجتماعات شهید طحانی ملارد برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار