معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری :

دیدار خانواده شهدا، موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

شهرری‌دو (پانا) - معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ضمن دیدار از خانواده دانش‌آموزشهید مجتبی رحمانی، گفت خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار و موجب تجدید روحیه در خدمت به مردم است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار خانواده شهدا، موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و در آستانه بزرگداشت مقام زن و روز مادر، یعقوب ایمانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، با همراهی فاطمه الهی کارشناس مسئول آموزش متوسطه، معصومه تقی‌نژاد کارشناس آموزش نیروی انسانی و اکرم رسولی کارشناس امور بانوان، با خانواده شهید والامقام مجتبی رحمانی دیدار کردند.

ایمانی‌ ضمن دیدار از خانواده دانش آموز شهید مجتبی رحمانی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان، افتخار و موجب تجدید روحیه در خدمت به مردم هستند.

وی هدف از این دیدار را تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر، ایثار و از خودگذشتگی آنان دانست و افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهدا، حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

ایمانی خاطرنشان کرد: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان های انقلاب نموده اند.

در این دیدار مادر شهید مجتبی رحمانی، خاطرات آن شهید والامقام را بازگو کرده و در این زمینه عنوان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس و قبل از حضور شهید در جبهه، در ماه رمضان، سحری آماده کرده بودم و از مجتبی تقاضا کردم که سحری بخورد ولی او از خوردن سحری امتناع کرد و گفت: رزمنده ها در جبهه بدون سحری روزه می گیرند و من نیز می خواهم همانند رزمنده ها روزه بگیرم.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح و هدایایی از مادر دانش آموز شهید، مجتبی رحمانی تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: ساناز رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار