رئیس امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان

طرح نماد در پنج منطقه و ناحیه استان اصفهان اجرا می شود

اصفهان(پانا) - رئیس امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت طرح نماد در پنج منطقه شاهین شهر ، فولادشهر ، فلاورجان ، همچنین ناحیه یک و ناحیه شش اصفهان اجرا می شود و در بقیه مناطق فوریت های روانی اجتماعی ذیل طرح نماد در بخش فوریت ها و آسیب های فوریتی ، اورژانسی اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح نماد در پنج منطقه و ناحیه استان اصفهان  اجرا می شود

مریم ژاله رئیس امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در بحث امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ، مسائل مهم و کلیدی که دغدغه همه ما هست در حوزه تربیتی مطرح می شود. اعتباراتی که از طرف کشور به استانها تخصیص داده می شود بخشی بر اساس برش کشور است و بخشی بر اساس توانمندی ها ، ظرفیت ها ، آمار دانش آموز و ما هم سعی می کنیم امانتدار خوبی باشیم و بتوانیم با برنامه این اعتبارات را تخصیص بدهیم و الحمدلله در بازخورد ها از استان هایی هستیم که دغدغه مند هستیم و توانستیم مدیریت مالی کنیم.

وی افزود: در طراحی طرح ها و برنامه ها خلاقیت داشته باشید.

ژاله تصریح کرد : هر چه فعالیت های فرهنگی هنری و اداره قرآن را تقویت کنیم و هرچه تشکل های دانش آموزی را توانمند کنیم خود به خود آسیب های اجتماعی کمتر می شود.


وی بیان کرد : در طراحی و برنامه ریزی ، علاوه بر اهداف کلی و عمومی معاونت پرورشی، طرح های تخصصی هم در حوزه ما است که آنها به ضرورت از اولویت های مهم تری برخوردارند. برای مثال ، "طرح مرهم" را داشتیم.

ژاله از اجرای طرح مرهم در استان اصفهان خبر داد و گفت طرح نماد در پنج منطقه شاهین شهر ، فولادشهر ، فلاورجان ، همچنین ناحیه یک و ناحیه شش اصفهان اجرا می شود و بقیه مناطق فوریت های روانی اجتماعی ذیل طرح نماد در بخش فوریت ها و آسیب های فوریتی ، اورژانسی اجرا می شود.


وی ادامه داد: "جشنواره نوجوان" سالم از از برنامه های ترویجی فرهنگی ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. از برنامه های دیگر که بسیار مهم است فعالیت های روانی اجتماعی است که خواهش می کنم حتما خودتان مدیریت کنید.

ژاله تصریح کرد : در بحث فوریت های روانی ، اجتماعی ، اطلاع رسانی ، شناسایی به موقع و مداخله موثر و به موقع مهم است، ما همه در یک راستا زحمت می کشیم و هر چه بتوانیم با تدبر و خلاقیت ، عمق برنامه های فرهنگی هنری ، فعالیت های تشکل های دانش آموزی را تقویت کنیم همه می توانیم در راستای ارتقای سلامت روان و پیگیری از آسیب های اجتماعی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار