قهرمان کشتی جهان در لیست سیاه علیرضا دبیر

تهران (پانا) - قهرمان سابق کشتی جهان گفت علیرضا دبیر در چند سال گذشته فدراسیون را با تفکر خاص خود اداره کرده و امثال من جایی در این فدراسیون نداریم زیرا با مدیریت گذشته کار کردیم.

کد مطلب: ۱۳۳۷۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
قهرمان کشتی جهان در لیست سیاه علیرضا دبیر

به گزارش خبرورزشی، ابراهیم جوادی یکی از منتقدان فدراسیون کشتی تحت هدایت علیرضا دبیر محسوب می‌شود. دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان و نقره المپیک ۱۹۷۲ مونیخ صراحتا اعلام کرده تحت هیچ شرایطی با رییس کنونی فدراسیون همکاری نمی‌کند.

او در دوران ریاست رسول خادم بر فدراسیون کشتی، ریاست کمیته پیشکسوتان فدراسیون را بر عهده داشت. او از نزدیکان و دوستداران خادم محسوب می‌شود و به همین دلیل رابطه خوبی با دبیر ندارد؛ روسای پیشین و کنونی فدراسیون بارها به شکل مستقیم و غیرمستقیم علیه یکدیگر موضع گرفته‌اند.

ابراهیم جوادی در این باره اظهار داشت: علیرضا دبیر در چند سال گذشته فدراسیون را با تفکر خاص خود اداره کرده و امثال من جایی در این فدراسیون نداریم زیرا با مدیریت گذشته کار کردیم. البته من نیز کاری با او و حلقه مدیریتش ندارم و اتفاقات کشتی و عملکرد فدراسیون را نیز دنبال نمی‌کنم. ضرورتی ندارد که من بخواهم عملکرد دبیر و فدراسیون تحت هدایت او را دنبال کنم.

دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون برای مراسم تجلیل، شما را دعوت کند احتمال حضورتان چقدر است؟ به ایران گفت: دبیر هیچ وقت این کار را نخواهد کرد چون من در تیم او نیستم. اگر دعوت‌نامه هم باشد من نمی‌روم زیرا هر کسی نظری دارد و نظر دبیر نیز اینگونه است که با ما نمی‌تواند کار کند.

وی تاکید کرد: البته هر مدیری حق دارد تیم خود را انتخاب کند و دبیر به عنوان رییس فدراسیون نیز این حق را برای خود قائل است.

جوادی خاطرنشان کرد: از هیچ مسئولی گلایه ندارم و سرم به کار خودم است. تحولات کشتی را دنبال نخواهم کرد و کاری هم به کار تیم مدیریتی فدراسیون ندارم. امیدوارم موفق باشند. البته تنها کشتی نیست بلکه از مسئولان ورزش ایران نیز کسی احوالی از من نمی‌پرسد.

وی در پایان گفت: یک ماه است که زانویم را جراحی کرده‌ام اما کدام مسئول سراغی از من گرفته است. گلایه‌ای ندارم زیرا می‌دانم آنها کاری برایم انجام نخواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار