مدیر دبستان فرهیختگان منطقه ۱۳ در گفت‌وگو با پانا:

همکاری اولیا با کادر اجرایی دبستان در پیشرفت آموزش و تربیت دانش‌آموزان موثر است

تهران (پانا) - مدیر دبستان فرهیختگان منطقه ۱۳ تهران که سابقه ۳۱ سال فعالیت در آموزش و پرورش شامل(۲۵ سال دبیری و ۶ سال مدیریت)است، را دارد به موثر بودن همکاری اولیا با عوامل اجرایی دبستان، جهت رشد و پیشرفت اوضاع تحصیلی و تربیتی دانش آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری اولیا با کادر اجرایی دبستان در پیشرفت آموزش و تربیت دانش‌آموزان موثر است

اختر سعادت در گفت‌و‌گو با پانا تصریح کرد: «اگر اولیای دانش آموزان، همکاری‌های لازم را با کادر اجرایی مدرسه داشته باشند، در واقع نوعی هماهنگی بین این دو قطب آموزشی و تربیتی مهم یعنی مدرسه و خانواده ایجاد شده است که در پی این هماهنگی، اوضاع تحصیلی و پرورشی دانش آموز نیز روز به روز پیشرفت می کند و این پیشرفت در مرحله اول مایه افتخار خانواده و دوم سبب افتخار دبستان و کادر آن می شود.»

سعادت، درباره ورودی چهارم به دبستان فرهیختگان افزود: «هر ساله دانش آموزان زیادی از پایه سوم به پایه چهارم وارد می شوند که به دنبال آن، دانش آموزان با توجه به منطقه مسکونی، شرایط کاری اولیاء که اکثرا کارمند هستند وارد مقطع بعدی که دوره دوم ابتدایی است پا می گذارند، در این هنگام وظیفه ما این است که شرایط آنان را بررسی و قوانین دبستان را به اطلاعشان برسانیم تا آنان در طول دوران تحصیل خود، قوانین را رعایت کنند و یا اگر تمایل به اجرای قوانین نداشته باشند، باید اقدام به انتخاب مدرسه ای دیگر کنند.»

وی خطاب به دانش‌آموزان پایه ششم گفت: «نسبت به آینده خود دغدغه داشته باشید و برنامه ریزی کنید، برای اینکه بتوانید در پایه های بعدی به موفقیت های بیشتر دست یابید و به تحصیل خود با کیفیت بهتری ادامه دهید، باید از اکنون تست زنی را آغاز و دروس خود را کامل مطالعه کنید تا آینده ای نیک را برای خود رقم بزنید.»

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار