فرماندار شهرستان دماوند و رودهن در نشست شورای اداری این شهرستان:

بصیرت ملت‌ ایران با رهنمودهای رهبری، عامل پیروزی در فتنه‌ها است

رودهن(پانا) - فرماندار شهرستان دماوند و رودهن در نشست شورای اداری این شهرستان گفت بصیرت ملت ایران به کمک رهنمودهای مقام معظم رهبری، همیشه عامل پیروزی در تمامی فتنه‌ها و ایستادگی در مقابل دشمنان بوده است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت ملت‌ ایران با رهنمودهای رهبری، عامل پیروزی در فتنه‌ها است

نشست شورای اداری شهرستان دماوند با حضور عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات و جمعی از فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی شهرستان در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد. در این جلسه برخی از مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رضا طاهرخانی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی و گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی دارای پیامی برای همه ظالمان و مستکبران عالم است، که بدانند رو به افول و نابودی هستند و آنچه در این میدان ماندنی است، انسان‌های خدا خواه، حق خواه و عدالت خواه است.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان نظام اسلامی در فتنه اخیر گفت: شکست دشمنان در همه توطئه‌ها علیه ایران، باعث شد تا با جنگ ترکیبی فتنه‌ای جدید را در کشور شروع کنند و با تمام توان و ظرفیت خود به میدان آمدند اما در نهایت ملت بزرگ و بصیر ایران با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و الگوپذیری از شهید سلیمانی، نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی نمودند.

طاهرخانی با تاکید بر اینکه همه مدیران شهرستان باید در راستای سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم درجهت خدمت به مردم حرکت کنند، اظهار کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم یکی از موضوعاتی است که باید مدیران همواره آن را افتخار خود بدانند وبرای خدمت به مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم.

این مقام مسئول با اشاره به موضوع هدف‌گذاری در سیاست‌های کلی شهرستان برای جلب رضایت مردم، تصریح کرد: مسئولین باید با تلاش شبانه‌روزی پیگیر مطالبات آنان باشند و در این راستا برای بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از ادارات بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار