در سالروز شهادت شهید سلیمانی؛

۷۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند

سمنان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان سمنان اعلام کرد ۷۰ زندانی و محکوم مالی و جرائم غیرعمد استان در سالروز شهادت شهید سلیمانی آزاد شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند

محمدجعفر عبدالهی، در حاشیه مراسم کمک به زندانیان محکومان مالی و جرایم غیرعمد در سالروز شهادت شهید سلیمانی در استان سمنان به میزبانی دادگستری سمنان با بیان اینکه امروز زمینه آزادی زندانیان جرایم نقدی استان فراهم شد، تاکید کرد: ۷۰ زندانی و محکوم مالی و جرایم غیرعمد استان در سالروز شهادت شهید سلیمانی، آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مراسم معنوی کمک به زندانیان محکومان مالی و جرایم غیرعمد در سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد، افزود: در کنار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در استان شاهد کمک به ۶۳ خانواده زندانی استان سمنان بودیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه این ۶۳ خانواده به نیت ۶۳ سال عمر بابرکت شهید سلیمانی، ۱۰۰ میلیون تومان کمک مالی نقدی دریافت کردند، گفت: این مراسم در کنار گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی با تأسی از رفتار و منش شهید سلیمانی به دنبال اشاعه فرهنگ کمک نیز بود.

عبدالهی با بیان اینکه ۱۱۴ نفر از زندانیان مالی استان سمنان از ابتدای سال جاری آزاد شده‌اند، گفت: برای آزادی این زندانیان به همت نیکوکاران و مردم نیک اندیش و ستاد دیه استان سمنان ۴۰ میلیارد ریال کمک جمع‌آوری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار