هادی زمانی نژاد:

سردار سلیمانی الگوی مدیریتی برای تمام مدیران در تمامی عرصه‌ها است

تهران(پانا) - هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در دومین همایش مدیران مدارس و مراسم یاد بود شهید سردار سلیمانی، از وی به عنوان یک الگوی مدیریتی برای تمام مدیران در تمامی عرصه‌ها یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی  الگوی مدیریتی برای تمام مدیران در تمامی عرصه‌ها است

دومین همایش همسویی مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی همزمان با سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و در آستانه سالروز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور اعضای شورای معاونین، خانواده شهید مظفری نیا سرتیم حفاظت شهید سلیمانی و جمعی از کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش منطقه چهار، در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

هادی زمانی نژاد ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار دلها نمونه مدیریت جهادی و انقلابی بود که در تمامی زمینه ها از جمله زمینه های مدیریتی و شغلی به عنوان اثرپذیرترین الگوی مدیریتی قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: مدیریت متعهد، متخصص و جهادی، نیاز امروز ماست و توسل به الگویی عمیق و در دسترس همچون حاج قاسم سلیمانی می‌تواند نسخه موثری برای مدیریت کلان جمهوری اسلامی ایران و در نهایت ساخت تمدن نوین اسلامی باشد.

زمانی نژاد سردار سلیمانی را الگوی مدیریتی نابی برای تمام مدیران در تمامی عرصه‌ها خواند و خاطرنشان کرد: تعهد، خستگی ناپذیر بودن و اخلاص از ویژگی های شاخص مدیریتی شهید سلیمانی بود که این شاخص های شخصیتی و مدیریتی ایشان باید در فرهنگ جامعه نهادینه و ترویج شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در ادامه با اشاره به ویژگی های مدیریتی و رهبری خدمتگزار اظهار کرد: در سازمان های خدمتگزار در راستای تحقق رسالت های خداپسندانه و مردم دوستانه خود، نیاز به رهبری به عنوان یک ضرورت احساس می شود. نوع رهبری متناسب برای این نهادها رهبری خدمتگزار است. رهبری خدمتگزار یک رهیافت در مورد رهبری و خدمت است که در آن رهبر در مرحله اول خادم است و در مرحله دوم رهبر. این نوع رهبری بر خدمت رسانی استوار است و رهبران خدمتگزار، رهبرانی هستند که خدمت رسانی به پیروان، برآوردن نیازهای آنها و همچنین توسعه و پرورش کارکنان را در اولویت نخست کاری خود قرار می دهند.

زمانی نژاد در ادامه با تبیین و تاکید بر اجرای طرح همسویی در مدارس آموزش و پرورش منطقه ۴ در راستای اجرایی نمودن اهداف سند تحول بنیادین، نقش راهبردی سند تحول در مسیر تعلیم و تربیت را مورد توجه قرار داد و گفت: نقشه راه ما سند تحول بنیادین است و مصمم به اجرای آن در راستای نیل به حیات طیبه هستیم و قرار است در این مسیر به سمت زندگی مطلوب و طیبه حرکت کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در مدارس با تمرکز و دقت بر امور مهم و با اولویت، مسائل را هدایت کنیم و با اهمیت دادن به مسائل مهم و ارشمند برای تحقق اهداف تلاش کنیم. این سندمسیر تحول در تعلیم و تربیت و جامع ترین و کامل‌ترین سند بالادستی در نظام آموزش و پرورش و نقشه راهی است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است.اگر واقعا سند تحول بنیادین در مدارس به صورت صحیح نهادینه شود بسیار اثرگذار خواهد بود چرا که مدارس خط مقدم آموزش و پرورش ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه مصمم هستیم و تلاش خواهیم کرد تا «طرح همسو» اجرایی شود گفت: در صدد هستیم با اجرای این طرح در مدارس و با مشارکت مدیران، مربیان و معلمان، معاونین، دانش آموزان و اولیاء ودر سطح کلان با مشارکت و همسویی سازمانهای مرتبط با آموزش و پرورش در رفع چالش ها و مشکلات موجود در مدارس و همچنین اجرایی نمودن سند تحول بنیادین گامی موثر برداریم.

در پایان این مراسم از مادر شهید گرانقدر شهروز مظفری نیا و مادران و همسران شهدا،شاغل در مدارس آموزش و پرورش منطقه چهار تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار