در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور عنوان شد

دانش‌آموزان به عنوان سفیران شهدا زمینه‌ساز ایجاد اتحاد و همدلی هستند

تهران(پانا)-مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند ،برگزاری اردو‌های راهیان نور را در ترویج فرهنگ دفاع مقدس به لحاظ حفظ سرمایه‌های معنوی و انتقال آن به نسل‌های آینده مهم و اثر بخش دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان به عنوان سفیران شهدا  زمینه‌ساز ایجاد اتحاد و همدلی هستند

نشست توجیهی اردوی راهیان نور با حضور هادی زمانی نژاد ؛مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، ابوالقاسم رضایی؛ فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و مدیران مدارس دخترانه متوسطه دوره دوم در سالن امام سجاد(ع) اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

هادی زمانی نژاد با بیان اینکه یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور از حیث جمعیت شرکت کنندگان راهیان نور است اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی همه ساله در سطحی گسترده برای دانش آموزان برگزار می شود. این اردو به منزله یک فعالیت فرهنگی فراگیر با پیامدهای اجتماعی-فرهنگی بسیاری همراه است.

وی ترویج فرهنگ دفاع مقدس به لحاظ حفظ سرمایه های معنوی و انتقال آن به نسل های آیندهرا از جمله وظایف ذاتی آموزش و پرورش در استمرار بخشیدن به کاروانیان راهیان نور دانش آموزی دانست و با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس افزود: اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است و امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند و آنها به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.

وی تصریح کرد: در واقع پیام اصلی اردوهای راهیان نور این است که دانش‌آموزان در این اردوها به سمت شهدا جهت پیدا ‌کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت در این اردوها تجلی ‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار