همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها:

اولین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران بر گزار شد

تهران(پانا)- اولین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها به همت آموزش و پرورش منطقه۲تهران با حضور خانواده‌های معظم معلم و دانش‌آموز این منطقه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران  بر گزار شد

در این همایش که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهید باهنر، شهرداری منطقه ۲، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه امام صادق علیه السلام و کانون بسیج فرهنگی و دانش آموزی برگزار شد ابتدا علی عزتی؛ مدیر آموزش و پرورش به عنوان میزبان مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین، دلنوشته ای را که خود در سال ۱۳۹۸ و در روز شهادت سردار سلیمانی نگاشته بود برای حاضرین در جلسه قرائت کرد.

وی ادامه داد، سردار سلیمانی جان داد و پر کشید. این خبری است که صبح سیزدهم دی ماه سال ۹۸ ایران را در غم و اندوه فرو برد اما دشمن شاد نباشد .اکنون بیش از ۷۲ میلیون سردار سلیمانی وجود دارند که حاضرند جانشان را در راه کشورشان فدا کنند.سردار نامت جاودان و راهت پر رهرو باد.

در ادامه تعدادی از یادگاران دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از رشادتهای سردار سلیمانی و دیگر شهدای دفاع مقدس پرداخته و بر معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی در میان آحاد جامعه و بویژه در بین دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور تأکید کردند.

در بخش دیگری از این برنامه، کلیپ هایی از سخنان و رشادتهای بزرگ مرد تاریخ و دیگر سرداران دفاع مقدس به نمایش درآمد و گروه هنری دانش آموزی مشکات به اجرای ۲ برنامه پرداخت که بدلیل نوآوری های هنری خود در این اجرا مورد تشویق حاضرین جلسه قرار گرفتند.

از دیگر برنامه های این یادواره ادای احترام و نثار شاخه های گل به تندیس شهید سلیمانی از سوی دو گروه از دانش آموزان دختر و پسر حاضر در مراسم بود.

در پایان این مراسم با حضور مهمانانی از سپاه پاسداران ، بنیاد شهید، دانشگاه امام صادق و دیگر نهادهای مشارکت کننده تندیس یادواره و هدایایی به رسم یادبود از سوی مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۲ به خانواده های معظم فرهنگیان و دانش آموزان شهید منطقه تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار