به مناسبت دهه فجر برگزار شد

برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان شهید یحیوی منطقه ۲

تهران (پانا) - به مناسبت آغاز جشن‌های چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن کریم با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه و معاونان توسعه مدیریت و آموزش متوسطه در دبیرستان دخترانه شهید یحیوی منطقه 2 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان شهید یحیوی منطقه ۲

در این جلسه علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢ طی سخنانی با اشاره به عظمت و بزرگی کتاب آسمانی اظهار کرد: چراغ راه ما در دنیا و آخرت قرآن است و هرکس خیر دنیا و آخرت را می خواهد باید متمسک و متوسل به قرآن باشد.

موحد امین، قاری فرهنگی پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در سخنان کوتاهی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در محفل گفت: نوع کار، رشته تحصیلی یا گرایش تخصصی هر فرد نمی تواند مانع پرداختن او به قرآن کریم و انس گرفتن با این کتاب انسان ساز شود، بنابراین باید همه ما تلاش کنیم که توفیق انس با قرآن کریم نصیبمان شود.

گفتنی است حدود ۶۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان های متوسطه اول شهید محمد منتظری و کریمه اهل بیت (ع) در این محفل شرکت داشتند که در پایان مراسم مدیر آموزش و پرورش منطقه مسابقه ای طرح کرد و از طرف مدیر دبیرستان شهید یحیوی، جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان مسابقه اهدا شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار