در ۳۲ استان و همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها؛

32 فضای ورزشی جدید به فضاهای ورزشی بهره‌برداری‌شده طرح شهید سلیمانی افزوده شد

تهران (پانا) - در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها در اقدامی هماهنگ، با افتتاح 32 فضای ورزشی جدید طرح شهید سلیمانی در 32استان کشور، مجموع فضاهای ورزشی بهره‌برداری این طرح از 1183 به عدد 1215 رسید.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
32 فضای ورزشی جدید به فضاهای  ورزشی بهره‌برداری‌شده طرح شهید سلیمانی افزوده شد

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، در حالی که نهضت ایجاد، طراحی، بهینه‌سازی، متناسب‌سازی و تبدیل به احسن نمودن 2100 فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای مزین به نام شهید سلیمانی شده و با بودجه مجموع اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی با عددی بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان همچنان در حال کمک به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی مدارس کشور است؛ در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها علاوه بر 1183 پروژه افتتاح شده قبلی، 32 فضای ورزشی جدید از این طرح نیز افتتاح شد.

محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی که در رابطه با برنامه ویژه پیش‌بینی شده به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به شیراز سفر کرده بود، پس از افتتاح زمین چمن طرح شهید سلیمانی گفت: 32 فضای ورزشی در هفته جاری و همزمان با ایام شهادت سردار دل‌ها تا پایان این هفته به بهره‌برداری می‌رسد تا به پروژه‌های افتتاح شده قبلی طرح شهید سلیمانی اضافه شوند.

او افزود: تا پایان هفته جاری آمار فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای طرح شهید سلیمانی مشتمل بر استخر، سالن، زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال ساحلی، کف‌پوش ورزشی مخصوص فضای باز، کلاس درس تربیت‌بدنی و... به عدد 1215 فضا می‌رسد. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته باقیمانده 2100 فضای ورزشی پیش‌بینی شده تا پایان سال تحصیلی جاری در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار