استقبال باشکوه فرهنگیان نواحی یک و دو اردبیل از شهید گمنام

اردبیل (پانا) - مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس نواحی یک و دو اردبیل، با استقبال باشکوه از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال باشکوه فرهنگیان نواحی یک و دو اردبیل از شهید گمنام

در این مراسم که در کانون فرهنگی تربیتی دخترانه عصمت ناحیه یک اردبیل برگزارشد، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی آشفتگی هویتی جامعه امروز را از ترفندهای تفرقه افکن دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن در صدد است تا بنیاد خانواده را ضعیف و بین اعضای آن شکاف عظیمی ایجاد نماید.

وی ضمن اشاره به رسانه های غرب بعنوان عامل ترویج آسیب های اجتماعی ،تاکید کرد: این رسانه ها با ایجاد خرده فرهنگ های غربی به سمت بروز اختلاف در بین اعضای خانواده حرکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان رواج بی تفاوتی را در جامعه خطرناک توصیف کرد و افزود: اگر جامعه به بلوغ فکری و سیاسی برسد اطاعت از یک فرمان که همان فرمان ولایت فقیه است می تواند از بروز بسیاری از آسیب ها جلو گیری کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با عنوان اینکه شهید و شهادت در قران کریم 372 مرتبه تکرار شده است، تصریح کرد: اهمیت شان شهید و شهادت همین بس که خدای تبارک و تعالی بارها بدان تاکید کرده است.

صفری گفت: شهدا و رزمندگان اسلام بی ادعا در مسیر الهی و بصیرت قدم برداشته و در نهایت خود را به رحمت الهی متصل نمودند.

وی ادامه داد: امروز صدای قلمی که در راه دفاع و تببین جایگاه شهدا و ائمه اطهار بلند شود بدون شک جزو صداهایی است که محبوب خالق زمین وآسمان هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس خواست براساس ساحت های 6 گانه سند تحول بنیادین وزارت آموزش وپرورش در جهت تبیین جایگاه شهید و شهادت در بین دانش آموزان کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار