عطر شهدای گمنام در مدارس پارس‌آباد پیچید

اردبیل(پانا) - مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد از حضور شهدای گمنام در مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
عطر شهدای گمنام در مدارس پارس‌آباد پیچید

الله بخش نجفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه بیش از دهها مدرسه شهرستان پارس آباد آیین تشییع شهدای گمنام برگزار شده و فضای مدارس در ایام فاطمیه آکنده به عطر شهیدان شده است.

وی گفت: معلمان و دانش آموزان شهرستان پارس آباد با اشتیاق آماده میزبانی از شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستند، همانگونه که سال گذشته نیز با تمام وجود میزبان شهدای گمنام بودند.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد افزود: باید اجازه دهیم فضای استقبال و تشییع شهدای گمنام در شهرستان پارس آباد، دانش آموز محور باشد و آن‌ها برنامه‌ها را به پیش ببرند.

نجفی با اشاره به اینکه حضور شهدا در مدارس یک ظرفیت تربیتی است، عنوان کرد: حضور شهدا در مدارس و در بین دانش آموزان و معلمان، رایحه ایثار و مقاومت را ماندگار می کند تا گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مردم پارس‌آباد در هشت سال دفاع مقدس ۳۴ شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: امروز دانش آموزان ما باید رهروان صادق شهدا باشند و وصایا و زندگینامه آنان را سرلوحه و سرمشق زندگی خود قرار دهند تا از مسیر اسلام و انقلاب منحرف نشوند.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد با اشاره به اینکه حضور شهدای گمنام در مدارس تأثیر بسزایی بر نگرش دانش‌آموزان دارد، تصریح کرد: دانش آموزان پارس آبادی به گرمی و با شور و شوق وصف نشدنی در فضای آموزشی خود از پیکر پاک شهدای گمنام استقبال و بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

بهروز فخیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس آبادهم با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد همزمان با ایام فاطمیه میزبان ۲ شهید گمنام است، اظهار کرد: استقبال از پیکر پاک و مطهر باشکوه شهید گمنام برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان پارس آباد است.

وی با بیان اینکه شهرستان پارس آباد ۲۵۶ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: شهیدان نماد اقتدار ملت و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و اقتدار امروز کشور، مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.‌

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس آباد ادامه داد: نزد باری تعالی هیچ امری بالاتر از این نیست که انسان جان خود را در راه اسلام بدهد که شهدا شجاعانه این کار را انجام دادند و به همین دلیل مظهر عدالت هستند.

فخیمی تصریح کرد: پیکر یکی از شهدای گمنام متعلق به جوان ۳۰ ساله عملیات کربلای۴ و منطقه ام الرصاص است که در روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار