عضو انجمن اسلامی دبیرستان فرهنگ منطقه ۱۳:

شهید سلیمانی به معنای واقعی یک سرباز وطن، فرماندهی انقلابی و برادری برای مردم ایران بود

تهران (پانا) - عضو اتحادیه انجمن اسلامی و بسیج دانش‌آموزی دبیرستان فرهنگ منطقه ۱۳، شهید سلیمانی را یک سرباز وطن، فرماندهی انقلابی و برادری برای مردم ایران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی به معنای واقعی یک سرباز وطن، فرماندهی انقلابی و برادری برای مردم ایران بود

مهدی زهدی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مقابله با دشمنان ایران و اسلام سرسخت و قوی بود، به گونه ای که تمام دشمنان از او هراس داشتند؛ اما در میان دوستان و مردم،مانند رفیقی مهربان و پدری دلسوز بود، گفت: حاج قاسم مصداق بارز آیه "اَشِداءُ عَلَی الکُفار رُحَماءُ بَینَهُم" قرآن کریم بود.

زهدی درباره علت محبوبیت شهید سلیمانی در میان مردم گفت: حاج قاسم همواره در میان مردم بود، چه در مواقع گرفتاری و چه در موقع دیدارهای دوستانه و ملاقات با خانواده شهدا، رفتاری عادی و به دور از تکبر داشت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی با خانواده شهدا و به ویژه فرزندان شهدا رفتار گرم و صمیمی داشت و برای آنها مانند پدری دلسوز عمل می کرد؛ با تمامی مردم بدون توجه به نژاد و زبان و عقیده، به نیکی رفتار می کرد و همین رفتارها و بی ریا بودن عمل او علاقه ای بی حد و وصف در دل های مردم ایجاد کرد که این علاقه در تشییع چندمیلیونی پیکر مطهر ایشان و یاران شهیدشان مشاهده کردیم.

زهدی اذعان کرد: شهید سلیمانی، فرمانده ای بی نظیر در دفاع مقدس و در نبرد با داعش بود؛ وی در بسیاری از عملیات های دفاع مقدس شرکت موثر داشت و پس از پایان جنگ تحمیلی، به عنوان فرماندهی سپاه قدس منصوب شد و در این مقام بارها در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی اسرائیل، آمریکا و تروریست های منطقه، حضوری پررنگ داشت.

عضو انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی دبیرستان فرهنگ تصریح کرد: یکی از مهم ترین جهادهای شهید سلیمانی که او را به ژنرالی محبوب در سراسر جهان تبدیل کرد، نابودی گروه تروریستی داعش و آزادسازی عراق و سوریه از دست این گروهک تروریستی بود.

زهدی افزود: این اعمال جهادی و خداپسندانه حاج قاسم، بذر کینه ایشان را در آمریکایی ها کاشته و پروراند و در آخر به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا، حاج قاسم سلیمانی به فیض شهادت نائل آمد.

وی در پایان گفت: اکنون ۳ سال از شهادت حاج قاسم گذشته و این بار نوبت ماست تا دِین خود را نسبت به جانفشانی های شهید سلیمانی ادا کرده و با گرامیداشت سالروز شهادت ایشان، راه ایشان و تمامی شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار