تذکر خزانه‌دار شورای شهر تهران به 2 شغله‌‌های شهرداری

تهران (پانا) - خزانه دار شورای شهر تهران گفت با توجه به اینکه افراد توانمندی در شهرداری وجود دارد باید هر نفر، یک مسئولیت را برعهده داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تذکر خزانه‌دار شورای شهر تهران به 2 شغله‌‌های شهرداری

حبیب کاشانی در جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه شاهد بودیم که در روز شنبه، مشکل تقاطع های همسطح و غیرهمسطح در حال رفع شدن است و قرار است ۷۰۰ کیلومتر تقاطع ایجاد شود که امیدواریم دولت ما به ازای کاهش مصرف سوخت، هزینه را برای حل مشکل حمل و نقل عمومی اختصاص دهد.

خزانه دار شورا با اشاره به حضور خود در کشور میزبان جام جهانی ۲۰۰۶ تصریح کرد: آنچه دیدم تمام علائم ایمنی، طول مسیر و مدت زمان اجرا و موارد خطر آفرین اطلاع رسانی شده بود. تقاضا می کنیم در پروژه های ما نیز این موارد لحاظ شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات این است که در بعضی موارد یک نفر در حال مدیریت چند قسمت است، یادآور شد: شهرداری مملو از افراد متخصص و با تجربه است و اینکه جایی را با مدیر اداره کنیم و جایی دورتر را نیز همان فرد با عنوان سرپرست اداره کند جفا در حق کسانی است که کارآزموده هستند و این معنی را متبادر می کند که قحط الرجال است.

کاشانی با اعلام اینکه مشکل مرتبط با شهردار منطقه ۱۵ رفع شد، اظهار کرد: معاون حمل و نقل همزمان سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی است. شهردار منطقه ۶ مدیرکل امور مناطق نیز بوده که البته مشکل حل شده است. مدیرعامل پایانه ها همچنان مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هواست و سازمان فاوا نیز هنوز سرپرست دارد. مدیرکل خزانه داری نیز همزمان مدیرکل منابع انسانی است. تقاضا می کنم در شرایطی که انسان های توانا داریم از وجود آنها استفاده شود تا کار درست خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار