مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس:

سیاست آموزش و پرورش استان فارس استفاده‌ از ظرفیت فرهنگیان جوان در راهبری امور است

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، رویکرد آموزش و پرورش برای رسیدن به مدرسه صالح، تربیت معلمان جوان متخصص و انقلابی است که این مهم با تقویت دانشگاه فرهنگیان حاصل می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سیاست آموزش و پرورش استان فارس استفاده‌ از ظرفیت فرهنگیان جوان در راهبری امور است

محمد خلیل عسکری در نشست با منتخب فرهنگیان جوان مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش استان فارس، گفت: در سیاست‌های آموزش و پرورش تقویت همه جانبه دانشگاه فرهنگیان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هفت توصیه به جوانان کرده‌اند که باید به صورت جدی به آن اهتمام داشت ؛علم و پژوهش به عنوان یک توصیه مهم و راهبردی باید در راستای داشتن ایران قوی و آموزش و پرورش قوی مبنای کار جوانان فرهنگی شود و در این راستا سریعتر حرکت کنیم.

عسکری با اشاره به تاکید رهبری بر تقویت روحیه امید آفرینی اذعان کرد: امید ما به فرهنگیان جوان در حوزه جهاد تبیین در راستای امیدآفرینی است که رییس سازمان دانش آموزی استان فارس و همکاران در مجامع تخصصی فرهنگیان جوان در مدرسه فضای مجازی باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به ضرورت تقویت بدنه اجرایی ادارات توسط فرهنگیان جوان افزود: من هر جا به جوانان اعتماد کردم و مسئولیت را به آنها سپردم نتیجه مثبت آن را دیدم و عمیقأ به استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان اعتقاد دارم.

وی با اشاره به حرکت ارزشمند مجامع تخصصی فرهنگیان جوان در برگزاری دوره‌های تخصصی توانمندسازی معلمان جوان در ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این مدل ارزشمند را الگویی قابل عرضه برای کشور قلمداد کرد.

عسکری افزود: معاونین اداره کل موظف هستند تا تیرماه بخشی از بدنه اداری خود در اداره کل، نواحی و مناطق را جوان کنند و در انتصاب مدیران مدارس برای سال تحصیلی جدید ظرفیت فرهنگیان جوان به خوبی دیده و جهت تحقق تحول بنیادین متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با علم به ظرفیت استان فارس در حوزه جوانان و فعالیت‌های موثر جوانان فرهنگی انقلابی، اعلام آمادگی استان فارس به منظور میزبانی استان فارس برای حضور جوانان جبهه مقاومت جهت برگزاری برنامه‌های تخصصی را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار