مهلت ارسال اثر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور تمدید شد

تبریز (پانا) - مسئول خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی و مدیر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور از تمدید مهلت ارسال اثر در این جشنواره تا ۳۰ دی ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال اثر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور تمدید شد

اسد بابایی، مسئول خانه مطبوعات استان و دبیر جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره بعد از ۲۲ سال به میزبانی آذربایجان شرقی برگزاری می شود که بی‌شک یکی از معتبرترین جشنواره های کشوری است که توسط داوران کشوری قضاوت خواهد شد.

وی ضمن تشریح جزئیات جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره در دو محور برگزار می شود که از محورهای بخش اصلی این جشنواره می توان به فرصت ها و چالش‌های اقتصادی، ظرفیت‌ها و چالش های فرهنگی، پتانسیل ها و چالش‌های سیاسی- اجتماعی، فرصت ها و چالش های فرا روی ساخت تمدن نوین اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و در بخش ویژه تولیدات رسانه ای پیرامون تحقق شعار سال و ظرفیت ها و چالش های منطقه ای، اشاره کرد.

بابایی ادامه داد: جشنواره در قالب‌های تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، گزارش تصویری، کاریکاتور، طنز، صفحه آرایی، فیلم، اینفوگرافی و موشن گرافی در سطح منطقه‌ شمال غرب کشور و استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان بوده و هر نفر مجاز به شرکت در ۳ قالب و ارسال ۳ اثر در هر قالب است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کارگاه سوژه یابی و تیتر زنی در کنار این جشنواره و تور رسانه ای مس سونگون برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد، ۳۰ اثر متعلق به استان اردبیل، ۲۰ اثر متعلق به آذربایجان غربی، ۵۰ اثر متعلق به آذربایجان شرقی و ۵۰ اثر نیز متعلق به استان زنجان است.

لازم به ذکر است که مهلت ارسال آثار تمدید شده و تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ است و اختتامیه این جشنواره در ایام دهه فجر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار