مدیر خانه مطبوعات استان زنجان:

اختتامیه هشتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان 27 مرداد برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت با توجه به تقارن روز خبرنگار (17 مرداد) با عاشورای حسینی، اختتامیه هشتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان در 27 مرداد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه هشتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان 27 مرداد برگزار می‌شود

یوسف ناصر با اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به هشتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان تا 5 مرداد بود که مجدد تا 8 مرداد تمدید شد.

وی با بیان اینکه در مجموع 252 اثر از سوی 60 نفر از فعالان رسانه‌ای استان در سامانه جشنواره بارگزاری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: این آثار در بخش اصلی جشنواره بارگزاری شده و آثار جشنواره هشتم به ایستگاه داوری رسید.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به تفکیک آثار ارسالی به جشنواره گفت: در بخش خبر ۳۳ اثر، گزارش ۷۴ اثر، عکس ۱۳ اثر، مصاحبه ۳۶ اثر، مقاله، یادداشت و سرمقاله ۳۹ اثر، تیتر ۳۶ اثر و طراحی و صفحه‌آرایی نیز ۱۷ اثر بارگزاری شده است.

وی اضافه کرد: در بخش طنز مکتوب ۲ اثر ‌و در بخش طرح و کاریکاتور نیز اثری بارگذاری نشده و از داوری جشنواره حذف می‌شوند. همچنین آثار بخش موضوعی جشنواره نیز توسط رسانه‌ها به دبیرخانه جشنواره تحویل شده است.
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه ارسال این تعداد آثار در بحران کنونی اقتصادی رسانه‌ها جای خوشحالی دارد، ابراز کرد: از تمامی فعالان رسانه‌های استان که با شرکت در جشنواره نمی‌گذارند چراغ جشنواره خاموش شود، قدردانی می‌شود.

وی از داوری آثار ارسالی به جشنواره طبق روال ۷ دوره گذشته خبر داد و اظهار کرد: طی هماهنگی انجام گرفته با دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد، آثار ارسالی توسط داوران منتخب این مرکز داوری خواهند شد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های روز خبرنگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ۱۷ مرداد امسال با روز عاشورا، آیین پاسداشت روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره هشتم، روز پنج‌شنبه (۲۷ مرداد) برگزار خواهد شد.

وی از تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری جشنی باشکوه و در شأن خبرنگاران استان خبر داد و از همراهی آنها با اصحاب رسانه استان قدردانی کرد.

ناصر گفت: ۳۰۰ هزار تومان به عنوان هدیه روز خبرنگار به اعضای خانه مطبوعات و همچنین بسته اینترنتی ۲۰۰ گیگابایتی به فعالان رسانه‌ها که در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت‌نام و تایید شده‌اند، اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار