مدیرکل ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

رونمایی از نظارت‌های فناورانه در آموزش و پرورش طی چند ماه آینده

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید توسعه فناورانه و سامانه‌ای در نظام ارزیابی رخ دهد، گفت ان‌شالله در ماه‌های آینده از نظارت‌های فناورانه در آموزش و پرورش رونمایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از نظارت‌های فناورانه در آموزش و پرورش طی چند ماه آینده

سیدمجتبی هاشمی اظهار کرد: «بسیاری از عدم انگیزش‌ها در سیستم به علت آن است که به نظرات و ایده‌ها و خلاقیت‌های افراد مجموعه توجه نمی‌شود و یا مورد قدردانی قرار نمی‌گیرد. چنین موضوعی باعث عدم مشارکت همکاران در طرح‌ها می‌شود.»

مدیرکل ارزیابی عملکردو پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «تفویض اختیار به سطح مدارس را باید به صورت ویژه دنبال کنیم و باید کمک شود سازمان به تمرکززدایی برسد. همچنین باید توسعه فناورانه و سامانه‌ای رخ دهد که ان‌شالله در ماه‌های آینده از نظارت‌های فناورانه در آموزش و پرورش رونمایی خواهد شد.»

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش از حوزه ستاد تا کف مدرسه از جمله سالم‌ترین نهادهای موجود است، عنوان کرد: ️«کارکنان این نهاد ازجمله معلمان، جزو نهادهای مرجع جامعه است و در این راستا، حفظ سلامت دستگاه برای ما حائز اهمیت‌ است و اگر قرار است امروز اتفاق خوبی در جامعه رخ دهد، باید از آموزش‌وپرورش شروع شود و این اتفاق در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.»

و️ی در پایان با اشاره به این موضوع که در مدیریت عملکرد نمی‌توان به‌صورت جزیره‌ای عمل کرد، بیان کرد: «هرکسی در هر حوزه‌ای نسبت به فرایندی که تعریف می‌کند،باید پاسخگوی عملکرد خود باشد. در این راستا نیازمند شبکه‌سازی در سطح کشور هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار