نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت:

ایجاد تردید، حربه دشمن است

شهریار (پانا) - نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی در جمع نمازگزاران جمعه شهریار، قبل از خطبه های نماز، ایجاد تردید را حربه دشمن دانست و گفت وقتی دشمنان می‌بینند با جنگ نمی‌توانند کاری کنند تردید ایجاد می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد تردید، حربه دشمن است

سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه شهریار گفت: امروز به نقطه ای رسیدیم که دشمن گزینه روی میز ندارد و گزینه‌های او بی‌خاصیت شده است. دشمن برای ما عزت نمی‌خواهد، ذلت می‌خواهد، اما خدا را شکر و به کوری دشمنان، ملت ما هر روز عزت‌مندتر می‌شوند.

جلیلی در ادامه افزود: دشمنان جمهوری اسلامی بیش از 250 شبکه ماهواره ای برای ضربه به جمهوری اسلامی ایجاد کرده اند. دشمنی که حاضر نیست یک پانسمان برای بیماران پروانه ای بدهد و تحریم می‌کند دلش برای ما سوخته که این کارها را می‌کند؟

وی ادامه داد: در سال 88 انتخابات بهانه بود، اصل نظام را می‌خواستند از بین ببرند که هیچ زمانی موفق به انجام این کار نخواهند شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت، در پایان گفت: ایجاد تردید حربه دشمن است وقتی می بیند با جنگ نمی‌تواند کاری کند تردید ایجاد می کند در زمان تردید دشمن شبهه ایجاد می‌کند و بیکار نمی نشیند اما چه کسی می تواند دچار تردید نشود؟ کسی که اهل بصیرت باشد و در کنار بصیرت صبر هم می‌خواهد صبر حربه دشمن را مشخص می‌کند.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار