امام جمعه شهرستان پردیس:

اجازه میدان‌داری و جولان به دشمنان نخواهیم داد

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در نماز جمعه این هفته گفت در این ایام باید نشان داد که مردم تربیت‌یافته کدام مکتب هستند و برای حفظ این مکتب تا پای جان ایستاده‌اند و اجازه میدان‌داری و جولان به دشمنان نخواهند داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اجازه میدان‌داری و جولان به دشمنان نخواهیم داد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی اظهار کرد: از اقدام‌های رژیم صهیونیستی این است که با فعالیت‌های جاسوسی در برخی از کشورها، به دنبال این است که به خیال خود حلقه محاصره علیه ایران را تنگ‌تر کند و اطلاعاتی را از داخل ایران کسب کرده و پروژه «مرگ با هزار ضربه چاقو» را عملیاتی کند. اما رژیم صهیونیستی بداند که به زودی توسط جوانان غیور ایرانی نابود خواهید شد و از صفحه روزگار محو می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اسرائیل در منطقه گفت: یکی از اقداماتی که انجام گرفته این است که عربستان با اسرائیل برای عادی‌سازی روابط قدم‌هایی را برداشته‌اند. اسرائیل در برابر گروه‌های مقاومت بیشتر از سه روز نمی‌تواند مقاومت کند و بارها شکست خورده، چطور می‌تواند امنیت برای دیگر کشورها ایجاد کند؟

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه اظهار کرد: بن‌سلمان می‌خواهد با حمایت اسرائیل به قدرتی قابل توجه برسد. این هم خیال واهی بن‌سلمان است که نتانیاهویی که در بحران کابینه خود دست و پا می‌زند چطور می‌تواند به شما کمک کند؛ بن‌سلمان قطعاً بداند که نه تنها به قدرت و امنیت نخواهد رسید بلکه همین قدرت و امنیت را نیز از دست خواهد داد.

امام جمعه شهرستان پردیس به افتتاحیه‌های شهرداری پردیس اشاره کرد و افزود: افتتاحیه‌های شهرداری پردیس مشکلات مهمی مانند پلاک‌گذاری خودروها، بوستان چند منظوره، خرید خودروهای حمل و نقل شهری را مرتفع می کند که جا دارد از دست اندرکاران آن تشکر کنم.

وی با اشاره به حضور استاندار در شهرستان پردیس گفت: با حضور استاندارد در شهرستان تصمیمات خوبی گرفته شد امیدواریم که به زودی وعده‌های داده شده در زمینه اسناد مالکیتی و شهرک‌های بلاتکلیف و ساخت و سازهای غیرمجاز و ساماندهی شهرک‌های صنعتی محقق شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به چهاردهمین قرار خدمت در روستای باغکمش اظهار کرد: در این جلسه مسئولین در رأس آن فرماندار قول قطعی دادند تا در بازه زمانی اعلام شده مشکلات این روستا مرتفع شود. بیمارستان، آرامستان، ایستگاه تلویزیونی با تلاش مسئولین به نقطه خیلی مطلوبی رسیده است که انشاالله خبرهای خوش آن همراه با افتتاحیه‌های آنها به شما خواهد رسید. بنابراین هم از مسئولین پرتلاش صمیمانه تشکر می‌کنم و هم استدعا داریم که برای تحقق مصوبات و وعده‌ها تلاش مضاعفی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد: امروز دشمنان با تمام عده و عُده قصد براندازی و نابودی نظام اسلامی را داشتند اما یک ملت اهل‌بیتی و رهبری مجاهد در مقابل آنها ایستادند و این سقیفه‌ای‌های زمان را بدنام کردند. این ایام باید خیلی تلاش کنیم تا با تبیین فاطمه‌گونه، جنگ شناختی دشمن را تبیین کنیم و دوستان را آگاه و دشمنان را رسوا کنیم.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس به اقدامات هیئت ها و مساجد اشاره کرد و گفت: در این ایام علاوه بر برنامه‌هایی که هیأت‌ها و مساجد داشتند؛ برنامه‌های شهرستانی نیز با همت هیأت‌ها، ائمه جماعات، شهرداری‌ها، شرکت عمران، اداره تبلیغات اسلامی، بسیجیان عزیز و مسئولین شهرستان تدارک دیده شده است که حتماً با حضور شما مردم غیور شهرستان پردیس برنامه‌های تدارک دیده شده با شکوه فراوانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه بیان کرد: این ایام باید نشان دهیم که ما تربیت‌یافته کدام مکتب هستیم و برای حفظ این مکتب تا پای جان ایستاده‌ایم و اجازه میدان‌داری و جولان به دشمنان نخواهیم داد.

امام جمعه شهرستان پردیس درباره برنامه های ایام فاطمیه نیز اظهار کرد: برنامه تجمع خواهران در مسجد حضرت ابالفضل علیه السلام بومهن؛ و برنامه دسته‌روی روز شهادت در بومهن، پردیس، جاجرود و همچنین برخی فازها مانند فاز 8 برگزار خواهد شد. در دیگر محلات هم ائمه جماعات و هیأت‌ها همت کنند تا روز شهادت، دسته عزاداری راه بیافتد و نیز برپایی موکب در سطح شهرستان را داریم که امیدوارم مردم عزیز این موکب‌ها را با نذورات خود رونق بیشتری بدهید.

خبرنگار: محدثه طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار