رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تقویت بنیه‌ اعتقادی دانش‌آموزان، در مسیر نورانی قرآن از ملزومات زندگی امروز است

بهارستان یک(پانا)- رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تقویت بنیه اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان در مسیر قرآن را از ملزومات زندگی دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۴۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت بنیه‌ اعتقادی  دانش‌آموزان، در مسیر نورانی قرآن از ملزومات زندگی امروز است

محمدرضا بهمنش رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در مراسم افتتاحیه دارالقرآن غدیر ناحیه یک بهارستان، بیان کرد: دارالقرآن غدیر، سیزدهمین دارالقرآن در سطح شهرستان‌های استان تهران است که در این منطقه افتتاح شده و کلاس‌های مختلف تفسیر، نهج‌البلاغه، دعا خوانی، قرائت و حفظ قرآن کریم برای کسانی که به دنبال آموزه‌‌ها و مفاهیم‌ قرآنی هستند، صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: مهم‌ترین ویژگی که لازم است تا هر دارالقرآنی برای جذب دانش‌آموزان داشته باشد، برقراری ارتباط خوب با مدارس به خصوص مدیران مدارس و اطلاع‌رسانی و تبلیغات در خصوص فعالیت‌های برگزار شده است، که دارالقرآن غدیر نیز دارای این ویژگی‌ها است.

همچنین بهمنش در رابطه با پیشرفت و افزایش دارالقرآن‌ها در مناطق، اظهار کرد: در جامعه امروزی، خیرین زیادی هستند که درخواست برای فعالیت‌های تربیتی نسبت به دانش‌آموزان دارند که جذب این افراد، امری مهم در پیشرفت فضا و تجهیزات دارالقرآن‌ها است؛ ضمن اینکه این موضوع باعث حضور پررنگ دانش‌آموزان در مجامع قرآنی و رونق کلاس‌های دارالقرآنی می‌شود.

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در ادامه با تاکید بر اهمیت بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند در دارالقرآن‌ها، گفت: حضور نیروهای متخصص و توانمند که تحصیلات قرآنی دارند، در آموزش‌های کلاسی الزامی است؛ زیرا تقویت بنیه‌ اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان به‌خصوص نسل جوان که امروزه در معرض خطر آسیب‌های زیادی هستند، در این مسیر نورانی با کتاب آسمانی از لازمه زندگی است.

وی در پایان تاکید کرد: در تلاش هستیم تا کلاس‌های متنوع با فعالیت‌های مختلف برای دانش‌آموزان برگزار شود، که بتوانند با حضور در کلاس‌ها و رشته‌های موردعلاقه خود، استعدادیابی شوند و برای منطقه و کشور خود، رتبه‌آفرینی کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار