نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

نام شهیدان زنده و فراموش نشدنی است

ایلام (پانا) - نماینده ولی فقیه در ایلام گفت در زمانی که دشمنان سعی داشتند نام شهدا را به فراموشی بسپارند، شهیدان آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که شهیدان زنده و فراموش نشدنی هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نام شهیدان زنده و فراموش نشدنی است

حجت الاسلام والمسلمین "اللّه نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم تشییع ۶۵ شهید گمنام دفاع مقدس در ایلام گفت: در زمانی مرد از نامرد قابل تشخیص نبود شهیدان به میدان آمده و در مقابل دشمنان ایستادند و با خون خود از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: این اخلاص رزمندگان ما بود که خواستند گمنام بمانند و در گمنامی مانند حضرت فاطمه زهرا (س) باشند و امروز خواست خدا بود که شهیدان بیایند و بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: اکنون که دشمنان با جنگ ترکیبی و حصر سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی که ایجاد کرده اند تا از نور انقلاب بکاهند، شهیدان به مشیت الهی آمدند تا راه را به ما نشان داده و به دشمنان نشان دهند که انقلاب اسلامی برخواسته از دل مردم است.

وی بیان کرد: شهدای عزیز باید بدانند که همرزمان شما و مردم عزیز پای کار انقلاب و به فرامین رهبر انقلاب گوش می دهند و در لحظه های حساس به میدان خواهد آمد همچنین مردم شهید پرور ایلام ادامه دهنده راه شما هستند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در صدر اسلام و به وسیله دشمنان اهل بیت اتفاق افتاده است گفت: آثار شومی را که می بینیم که جهان اسلام را فراگرفته با مدیریت دشمنان اسلام اتفاق افتاده است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: فاطمه زهرا(س) الگو و اسوه ولایت مداری است و امروز از محل قبر ایشان کسی خبر ندارد تا مردم راز مظلومیت اهل بیت را بدانند و ادامه دهنده راه ولایت و اهل بیت باشند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان ولایت فقیه را هدف قرار داده و به دست افراد خود باخته و خود فروخته مسجد و قرآن را آتش زده تا مردم را از ولایت دور کنند ولی باید بدانند اسلام، ولایت و ارزش های اسلامی در دل مردم جا داشته و حاضرند برای آن خون بدهند و اینها عددی نیستند در برابر اراده مردم.

وی در پایان تصریح کرد: امروز مردم ایلام در مراسم شهدا نشان دادند که راه ما، راه انقلاب و در پرتو ولایت فقیه است.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدامین پیمائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار