سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران:

حضور شهدا در مدارس یکی از برنامه های ارزشمند تعلیم و تربیت است

ساری (پانا) - سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران عنوان کرد حضور شهدا در مدارس یکی از برنامه های ارزشمند تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۳۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور شهدا در مدارس یکی از برنامه های ارزشمند تعلیم و تربیت است

در مراسم استقبال از لاله های سرخ «علی شمس ناتری» سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا و گرامیداشت ۹ دی ماه و شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: خدا را شاکریم که در این ایام مدارس ما میزبان شهدای عزیز هستند که پیوند معنوی نسل نوجوان و جوان با شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت را بعد از بازگشایی مدارس مجدد فراهم کرد.

وی در خصوص حضور شهدا در مدارس عنوان کرد: حضور شهدای خوشنام در مدارس که موجب مزین شدن آن به وجود مقدس شهدا شد و استقبال پرشور مدارس استان از شهدا، یکی از برنامه های ارزشمند با توجه به هجمه دشمنان بر نهاد تعلیم و تربیت است.

«شمس» افزود: پویایی و بالندگی انقلاب به برکت خون شهیدان است و راه شهدا و امام شهدا راه عزتمندی و سعادت است.

سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مهمترین و برجسته ترین شاخصه شهدا را تکلیف مداری و بصیرت و نثار جان در راه انقلاب و ولایتمداری دانست و عنوان کرد: تبعیت از ولایت، تداوم راه شهیدان است و امنیت امروز ما مدیون شهدای عزیز است.

«شمس ناتری» در پایان یادآور شد: دشمن بداند فرزندان و دانش آموزان ما همچون دانش آموزان شهید، محمدحسین فهمیده ها، لندی ها و شهدای دانش آموز شاهچراغ هستند که از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و خون پاک شهدا دفاع خواهند کرد.

خبرنگار: محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار