ترویج فرهنگ نماز، تضمین سلامت اجتماعی جامعه است

بردخون(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با ترویج، گسترش و تعمیق نماز، امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه، تامین و تضمین می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۴۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ نماز، تضمین سلامت اجتماعی جامعه است

محمود حق دوست در پیش اجلاسیه نماز در منطقه بردخون با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ماه جاری، اظهار کرد: شهید سلیمانی در راه عزت کشورمان مجاهدت کرد که امیدواریم بتوانیم مکتب سردار شهید سلیمانی را در جامعه جاری کنیم.

وی با بیان اینکه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به یکی از یوم‌الله های مهم تاریخ انقلاب تبدیل شده است، افزود: روز نهم دی، روز نه گفتن ملت ایران به فتنه گران و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت دوباره با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

حق‌دوست توجه به نماز که ستون دین اسلام است را ضروری دانست و اضافه کرد: اگر با طراحی و مهندسی به نماز که وظیفه شرعی و دینی ما است توجه بیشتری شود همه چیز حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما توانستیم در مقابل تمام دشمنان از شرق و غرب ایستادگی کنیم. چون اخلاص در نماز حاکم بود. هر جا توانستیم ستون دین را محکم و به ترویج و گسترش آثار و برکات معنوی نماز توجه داشته باشیم، قطعاً موفق خواهیم بود.

وی اظهار کرد : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، باید تلاش کنیم تا نماز با اخلاص در باور نوجوان نهادینه شود.

حق‌دوست در پایان گفت: با درس خواندن دانش‌آموزان، توجه به منویات رهبری انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، می توانیم با آسیب های اجتماعی مقابله کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار