رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد

در انجام فعالیت‌های پرورشی در مدارس، دانش‌آموزان محور اصلی باشند

شهریار(پانا) - رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع مربیان جدید‌الاستخدام گفت، لازم است تا در انجام فعالیت‌های پرورشی در مدارس دانش‌آموزان، محور اصلی باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
در انجام فعالیت‌های پرورشی در مدارس،  دانش‌آموزان محور اصلی باشند

محمدرضا بهمنش رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع مربیان جدید‌الاستخدام گفت: لازم است تا در فعالیتهای پرورشی تک بعدی نباشید و تنوع بخشی را سرلوحه کار خود قرار دهید، ذائقه های فکری دانش آموزان را شناسایی کنید، زیرا لازم است در انجام فعالیت های پرورشی در مدارس دانش آموزان محور اصلی باشند.

وی در توصیه به مربیان کرد: از ظرفیت مساجد جهت کارهای قرآنی و پرورشی استفاده کنید؛ همچنین از حوزه های علمیه و روحانیون در جهت از بین بردن شبهات دینی کمک‌کننده است؛ در مدارس دانش آموزان توانمند را شناسایی کنید تا مدرسه پویایی داشته باشید.

بهمنش ادامه داد: استفاده از ظرفیت شبکه های ارتباطی و فناوری‌های نوین جهت کارهای پرورشی و جذب دانش آموزان سبب افزایش کیفیت کار خواهد شد؛ از کوچکترین فضاها و تجهیزات مدارس به نحو احسن استفاده کنید و نمازخانه مدارس را تجهیز و محلی برای پرورش استعدادهای قرآنی و پرورشی قرار دهید.

وی در پایان برای تمامی مربیان جدید الاستخدام که قدم در این راه نهادند آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار