برگزاری محفل انس با قرآن در جوار شهدای گمنام

اردبیل (پانا) - محفل انس با قرآن کریم و آیین تجلیل از منتخبین مسابقات قرآنی دانش‌آموزان در جوار شهدای گمنام در مهدیه اردبیل برگزار شد .

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن در جوار شهدای گمنام

آیین استانی تجلیل از دانش آموزان مقام آور در مسابقات قرآن، عترت و نماز استانی و کشوری ناحیه یک اردبیل که در سال تحصیلی گذشته در ۱۴رشته در مقاطع اول و دوم متوسطه (پسر و دختر) رتبه های اول تا سوم را کسب کرده بودند، در جوار سه شهید گمنام تازه تفحص شده در مهدیه اردبیل برگزار شد.

در این مراسم کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، به تبیین جایگاه محبت خداوند بزرگ به افراد و خصوصا به جایگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه اطهار(ع) و شهدای والا مقام پرداخت.

وی با مخاطب قراردادن دانش آموزان منتخب، کسب رتبه های چشمگیر را مرهون عنایات خاصه پروردگار و تربیت نیکوی اولیاء آنان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین به بیان ایثارگری و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های محترم آنان در طول دوران ۸سال دفاع مقدس و بعد از آن پرداخت و با اظهار بخشی از رنج های جانبازان و خانواده های آنان از خداوند برای این عزیزان از جان گذشته صحت و سلامتی مسئالت کرد.

صفری مسابقات قرآنی در بین دانش آموزان مدارس استان را بستری مناسب جهت یادگیری عمیق آیات قرآن دانست و بر آشنایی با مفاهیم قرآن، قرائت، تفسیر و حفظ قرآن، اذان و نهج البلاغه و مداحی تاکید کرد و این مسابقات را برای شناخت و کشف استعدادهای استانی در این زمینه ها را مهم برشمرد.

توحید مجیدی اردبیلی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز ضمن گرامیداشت حضور میهمانان و دانش آموزان در این مجلس در جوار پیکرهای پاک سه شهید گمنام تازه تفحص شده را از برکات خداوند متعال برشمرد و از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر کرد .

وی اظهارکرد: تجلیل از 92 نفر از دانش آموزان رشته های مختلف قرآنی در این مجلس نشانگر تربیت قرآنی و اسلامی در مدارس ناحیه یک است و امیدواریم این روند در سالهای پیش رو روندی رو به رشد داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار