مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

حضرت زهرا(س) سرمشق و الگوی مناسب برای جوانان امروز ما است

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس، در مراسم اجتماع عزاداران فاطمی که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در تپه نورالشهداء پردیس برگزار شد، حضرت زهرا(س) را سرمشق  و الگوی خوبی برای جوانان امروز خواند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حضرت زهرا(س) سرمشق و الگوی مناسب برای جوانان امروز ما است

محمد فروتن اظهار کرد: با توجه به زندگی سراسر معنوی حضرت زهرا (س) ایشان می‌توانند سرمشق و الگوی مناسبی برای جوانان امروز باشند و با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار مسیر سعادت و خوشبختی را سپری کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: در سومین سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی ستاد برگزاری نماز جمعه و آموزش و پرورش شهرستان پردیس عهدواره دانش آموزی را اجرا خواهد کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس اظهار کرد: این عهدواره از چهار بخش «خبرنگارشو»، «عهدت با حاج قاسم تا سال بعد را بنویس فیلم بگیر»، «عکاس شو» و «یک مداحی زیبا به یاد حاج قاسم بخون و ضبط کن» برگزار خواهد شد.

فروتن ادامه داد: مهلت ارسال موضوعات بیان شده تا ۱۲ دی ۱۴۰۱ خواهد بود و مراسم تقدیر از برندگان این عهدواره روز ۱۶ دی ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این مراسم که با حضور هشتصد دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم مدارس پسرانه شهرستان پردیس برگزار شد؛ حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه این شهرستان سخنرانی و ابوالفضل آتشیار مداحی کردند و با پذیرایی صرف ناهار برای دانش آموزان به پایان رسید.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار