فرماندار دامغان:

مصدومان حادثه انفجار معدن دامغان به ساری اعزام می‌شوند

سمنان (پانا) - فرماندار دامغان از هماهنگی برای اعزام مصدومان حادثه انفجار در معدن روستای تویه دامغان به بیمارستان سوانح سوختگی ساری خبر داد و گفت متاسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مصدومان حادثه انفجار معدن دامغان به ساری اعزام می‌شوند

مهدی بندرآبادی در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه این حادثه در معدن فلورین روستای تویه دامغان رخ داده است، افزود: هفت کارگر در اتاق استراحت حضور داشتند که بر اثر شدت انفجار متأسفانه دو نفر جان باختند.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه نشت سوخت بخاری چکه‌ای و تولید گاز در فضا و انفجار و آتش سوزی همزمان بوده است، اظهارکرد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مصدومان حادثه انفجار در محل استراحت کارگران معدن فلورین روستای تویه دامغان، با یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی به بیمارستان سوانح سوختگی ساری اعزام می‌شوند.

فرماندار دامغان با بیان اینکه حال یکی از مصدومان نسبت به دیگران وخیم است و چهار مصدوم دیگر وضعیت مساعدتری دارند، افزود: سوختگی مصدومان از درجه ۲ است و عمیق نیست، اما وسعت زیادی دارد.

بندرآبادی با عنوان این مطلب که در زمان حادثه ۷ نفر در اتاق مشغول استراحت و پخت غذا بودند که ۲ نفر در دم به علت خفگی و سوختگی جان باختند، درگذشت دو کارگر جوان معدن را به خانواده‌های آن‌ها تسلیت گفت و تاکید کرد: روند درمانی کارگران مصدوم پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار