مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

23 زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در سمنان افتتاح خواهد شد

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با عنوان این که برای استان سمنان33 پروژه ورزشی هدف‌گذاری شده بود که هم‌اکنون این تعداد به 38 پروژه افزایش یافته است، گفت23 زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در سمنان افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
23 زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در سمنان افتتاح خواهد شد

عادل خالقی، در حاشیه آئین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی، در هنرستان شهید بهرامی سمنان، در گفت و گو با پانا، با اشاره به اینکه تا دو ماه گذشته طرح شهید سلیمانی در استان ما هیچ پیشرفتی نداشت، تصریح کرد: الان کار به جایی رسیده که ما 20 پله در سطح استان ها صعود کردیم.

وی با اشاره به این نکته که دشمن برای دانش آموزان ما برنامه ریزی کرده و هدف آنان، فاصله انداختن بین نظام تعلیم و تربیت و انداختن شما در راه های انحراف است، خاطرنشان کرد: ما باید آگاهانه پیش بریم تا به اهداف معنوی دین اسلام دستیابی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، سلامت جسم و روان را در کنار هم معجزه عنوان کرد و افزود: همزمان با سراسر کشور در قالب طرح ورزشی شهید سلیمانی، ۹ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان سمنان با کمک اعتباری وزارت آموزش و پرورش و با مشارکت خیران افتتاح شد.

خالقی اظهار کرد: هر کدام از این زمین ها به مساحت ۶۵۰ متر مربع با ۴۰۰ میلیون تومان احداث شده است که ۳۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیر تامین شده است.

گفتنی است؛ افتتاح ۳۳ پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در استان سمنان آغاز شده و تا دهه فجر ۱۴۰۱ در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار