ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر تشکیل شود

بوشهر(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر تشکیل ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌های 10 گانه استان گفت از ظرفیت گروه‌های جهادی برای شناسایی افراد بی‌سواد و جذب آنان در کلاس آموزشی استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۳۳۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر تشکیل شود

اکبر پورات در جلسه شورای پیشتیبانی سوادآموزی استان بوشهر این شورا را اصلی‌ترین نهاد برنامه‌ریزی برای پشتیبانی، نظارت و نحو اجرا طرح‌های سوادآموزی و ریشه‌کنی بی‌سوادی دانست و اظهارکرد: همه دستگاه‌های ذیربط باید در کنار هم قرار بگیرند تا برنامه‌های مصوب این شورا به سرعت اجرایی شود.

وی با تأکید بر تشکیل مستمر جلسه شورای پیشتیبانی سوادآموزی استان بوشهر، اجرایی شدن ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌ها را یک ضرورت دانست و بیان کرد: ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌های 10 گانه استان تشکیل تا زمینه شناسایی افراد فاقد سواد و جذب آنان در کلاس‌های آموزشی فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر همکاری و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی، اداری کشوری و لشکری در شناسایی افراد بی‌سواد و جذب آنان در کلاس‌های سوادآموزی تصریح کرد: در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌ها از جمله صدا و سیما بیشتر استفاده شود.

پورات معرفی یک رابط سوادآموز از دستگاه‌های مختلف در آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: پیگیری اشتغال‌زایی سوادآموزان در حوزه‌های مختلف مهارت‌آموزی و کارآفرینی یک ضرورت است.

وی اجرا طرح‌های فرهنگی برای جذب افراد بی‌سواد در کلاس‌های سوادآموزی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از ظرفیت گروه‌های جهادی برای شناسایی افراد بی‌سواد و جذب آنان در کلاس آموزشی استفاده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار