معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تاکید کرد:

تحول در حوزه آموزش ضرورت مدیریت جدید آموزش و پرورش فارس

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، عنوان کرد لازم است در حوزه آموزش تغییر و تحولاتی در مدیریت جدید آموزش و پرورش استان فارس ایجاد شود و تاکید کرد آموزش‌های کاربردی و حرفه‌ای برای کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تحول در حوزه آموزش ضرورت مدیریت جدید آموزش و پرورش فارس

عبدالعلی کریمی در مراسم افتتاحیه همایش یک روزه تحت عنوان «جنگ‌های ترکیبی با تاکید بر امنیت ملی و فضای مجازی»، اظهار کرد: آنچه در دو سه ماه گذشته در سطح کشور شاهد آن هستیم به کارگیری شیوه‌های مختلف و جدیدی از دشمن است که از طریق تحریم، فضای مجازی، استفاده ابزاری از حقوق بشر، زن، ایجاد فاصله بین مردم و نظام و ایجاد یاس و ناامیدی از آینده است.

وی تحول در حوزه آموزش را از اقدامات اساسی در دوران مدیریت دولت جدید در استان فارس دانست و به برگزاری آموزش‌های کاربردی و حرفه‌ای جهت کارکنان، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش مدیریت جهادی بر مبنای سیره امامین انقلاب برای مدیران کل و فرمانداران و برگزاری نهضت روخوانی قرآن کریم برای کارکنان دولت و همچنین شناسایی و تربیت مدیران جدید از جوانان گام دومی انقلاب از جمله این اقدامات است. در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با مدرسه حکمرانی شهید بهشتی منعقد شده که سرآغاز یک تحول در حوزه آموزش و پژوهش در استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ادامه داد: با توجه به این فعالیت‌ها و با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون در جنوب کشور، می‌توان بهره‌برداری مناسبی را انتظار داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار