مدیر آموزش و پرور ش ناحیه دو شهرری:

دانش‌آموزانی که با قرآن مأنوس هستند، کمتر در برابر آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرور ش ناحیه دو شهرری گفت دانش‌آموزانی که با قرآن مأنوس هستند، کمتر در برابر آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزانی که با قرآن مأنوس هستند، کمتر در برابر آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند

یعقوب ایمانی مدیر آموزش وپرور ش ناحیه دو شهرری، در محفل انس با قرآن، ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) خطاب به دانش‌آموزان گفت: همه ما شعر «یار مهربان» را خوانده‌ایم و می‌دانیم که کتاب، یار مهربان ما است.

وی با تاکید بر اینکه باید توجه کنیم که هر کتابی، دوست و یار مهربان ما نیست، خاطرنشان کرد: قرآن کریم به‌عنوان برترین کتاب و بهترین دوست ما است.

ایمانی افزود: همانطور که افراد برای شرکت در اردو نیاز به راهنما دارند تا مسیر را به درستی طی کنند، همه انسان‌ها برای رسیدن به مقصد که همان سعادت و کسب رضایت خداوند است، نیاز به راهنما دارند که قرآن کریم همان کتاب راهنما است.

مدیر آموزش و پرور ش ناحیه دو شهرری در پایان خطاب به معلمان و مدیران مدارسی که در برپایی این مراسم کمک کردند، گفت: اگر مطابق شیوه مرسوم ادامه دهیم، پیشرفتی نخواهیم داشت و برای پیشرفت، ملزم به به‌روز شدن هستیم تا به نتایج بهتری برسیم، و با کمک قرآن کریم می‌توانیم دانش آموزان را بیشتر از گذشته جذب قرآن کنیم.

در ادامه مراسم استاد محمد برخورداری با تلاوت قرآن، محفل را نورانی کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار