مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری:

مدیران مدارس سکان‌دار عرصه تعلیم و تربیت هستند

شهرری(پانا)- مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، در جلسه مدیران جدیدالانتصاب، مدیران مدارس را سکان‌دار عرصه تعلیم و تربیت خواند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس سکان‌دار عرصه تعلیم و تربیت هستند

یعقوب ایمانی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، بیان کرد: مدیران مدارس نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری، هماهنگی، نظارت و ارزشیابی و برقراری روابط مؤثر با دانش آموزان و کارکنان مدرسه دارند و هر چه این نقش به خوبی ایفا شود آن مدرسه موفق تر خواهد بود.

او افزود: مدیریت مدرسه مجموعه ای از فرصت‌ها و مدرسه، تجلی‌گاه اندیشه‌های مدیران است، خلاقیت و داشتن ایده‌های نو عنصر مهم در موفقیت مدیران است که نباید از آن غافل شد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری در ادامه بر تکریم و استفاده از تجربیات مدیران اسبق مدارس تاکید کرد و خاطر نشان کرد: مدیران با سابقه، معدنی از تجارب ارزشمند هستند که باید از آن‌ها بهترین بهره را برد.

ایمانی در پایان رعایت قوانین و توجه ویژه به آیین نامه اجرایی مدارس را امری مهم دانست و اظهار کرد: آشنایی مدیران مدارس و مسوولان آموزش و پرورش با حدود اختیارات خود و ارکان مدرسه و مقررات تحصیلی از شرایط لازم برای موفقیت یک مدیر به شمار می‌آید و بدون شک اجرای مناسب آیین نامه اجرایی زمینه واگذاری اختیارات بیشتر را به ارکان مدرسه فراهم خواهد کرد.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار