مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:
اردو و اردوگاه یکی از مصادق بارز محیطهای یادگیری در تراز سند تحول بنیادین است
تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اردو و اردوگاه را یکی از مصادق بارز محیطهای یادگیری در تراز سند تحول بنیادین دانست و گفت باید بتوانی کارها را در فضایی اردویی رقم زد.
![اردو و اردوگاه یکی از مصادق بارز محیطهای یادگیری در تراز سند تحول بنیادین است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTQ1ODdiji5s/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHED3zByW62QIsAIKXaKdntA,,/MTQ1ODdiji5s.jpg)
مسعود بهرامی در گردهمایی روسای اردوگاههای دانش آموزی کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار کرد: یکی از مصادق و نکاتی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده محیطهای تربیتی و یادگیری متفاوت است قبل از بارگذاری سند و شروع کار آن، هرگاه اسم محیط تربیت و یادگیری به میان میآمد فضای کلاس، میز و تخته سیاه در محیط کلاس تداعی میشد.
وی افزود: با چرخشهای مبانی سند تحول بنیادین و چرخش از محیطهای مرسوم تربیت و یادگیری به محیطهای جدید، متفاوت و انگیزهبخش و به فرایند تربیتی میرسیم.
بهرامی با اینکه اردو و اردوگاه یکی از مصادق بارز محیطهای یادگیری در تراز سند تحول بنیادین هستند، عنوان کرد: امیدواریم با بازطراحی مجدد کالبد اردوگاهها و نرمافزار همچنین چگونگی برگزاری اردوها بتوانیم قدمی به سمت تحقق سند تحول بنیادین برداریم و شاهد باشیم امور تربیتی به عنوان رسالت ما در آموزش و پرورش، در فضاهای اردویی رقم بخورد.
وی در پایان با طرح سوالی خطاب به حاضرین گفت: این سوال مطرح است که آیا لزوما برای برگزاری اردو باید از محیط مدرسه خارج شد و اردوگاه ها باید محیطی متفاوت از مدرسه باشد. باید بتوان به این سوال نیز پاسخ شایسته ای دهیم.
ارسال دیدگاه