مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اردو و اردوگاه یکی از مصادق بارز محیط‌های یادگیری در تراز سند تحول بنیادین است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اردو و اردوگاه را یکی از مصادق بارز محیط‌های یادگیری در تراز سند تحول بنیادین دانست و گفت باید بتوانی کارها را در فضایی اردویی رقم‌ زد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اردو و اردوگاه یکی از مصادق بارز محیط‌های یادگیری در تراز سند تحول بنیادین است

مسعود بهرامی در گردهمایی روسای اردوگاه‌های دانش آموزی کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار کرد: یکی از مصادق و نکاتی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده محیط‌های تربیتی و یادگیری متفاوت است قبل از بارگذاری سند و‌ شروع کار آن، هرگاه اسم محیط تربیت و‌ یادگیری به میان می‌آمد فضای کلاس، میز و تخته سیاه در محیط کلاس تداعی می‌شد.

وی افزود: با چرخش‌های مبانی سند تحول بنیادین و چرخش از محیط‌های مرسوم تربیت و‌ یادگیری به محیط‌های جدید، متفاوت و انگیزه‌بخش و به فرایند تربیتی می‌رسیم.

بهرامی با اینکه اردو و اردوگاه یکی از مصادق بارز محیط‌های یادگیری در تراز سند تحول بنیادین هستند، عنوان کرد: امیدواریم با بازطراحی مجدد کالبد اردوگاه‌ها و‌ نرم‌افزار همچنین چگونگی برگزاری اردوها بتوانیم قدمی به سمت تحقق سند تحول بنیادین برداریم و شاهد باشیم امور تربیتی به عنوان رسالت ما در آموزش و پرورش، در فضاهای اردویی رقم‌ بخورد.

وی در پایان با طرح سوالی خطاب به حاضرین گفت: این سوال مطرح است که آیا لزوما برای برگزاری اردو باید از محیط مدرسه خارج شد و اردوگاه ها باید محیطی متفاوت از مدرسه باشد. باید بتوان به این سوال نیز پاسخ شایسته ای دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار