امام جمعه جدید شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت همت همگان در راستای ریشه‌کنی کامل بیسوادی در کشور

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه جدید شهرستان اسلامشهر درخطبه‌های نماز جمعه، با گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی گفت امیدواریم با همت همگان جشن ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی در جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همت همگان در راستای ریشه‌کنی کامل بیسوادی در کشور

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه جدید شهرستان اسلامشهر در جریان اقامه نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: نماز جمعه از اعیاد بزرگ مسلمانان است که مردم در کنار هم با نشاط و همدلی از مشکلات یکدیگر و موضوعات کشور باخبر شده و در جهت رفع مشکلات با کمک مسئولان تلاش خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: شهرستان اسلامشهر با تقدیم هزار شهید به انقلاب اسلامی، شهر حافظان و قاریان قرآن کریم، مدال‌آوران ورزشی و نخبگان علمی، فرهنگی و ... است که 42 سال حضور امام جمعه سابق نقش بسزایی در موفقیت‌های شهرستان داشت.

حجت‌الاسلام برقراری در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های ماه دی بیان کرد: این ماه نشان درایت ملت و هوشیاری در جهت خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن با توجه به وقایع ٩ دی سال ۸۸ بود و گفت، در آن دوران مردم چشم فتنه‌گران را از حدقه در آوردند و نشان دادند که هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی اصل نظام بود و اعتراض به انتخابات را یک بهانه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی نخواهند گذاشت این انقلاب در دست نااهلان قرار گیرد و در گام دوم انقلاب اگر مردم احساس تکلیف بکنند همانگونه که تاکنون نشان دادند، با حضور خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه جدید شهرستان اسلامشهر با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مراسم تشییع این شهید بزرگوار را در سال ۹۸ یک حماسه پرشور دانست و با گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی ابراز امیدواری کرد،با همت همگان شاهد ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی در جمهوری اسلامی باشیم.

در این مراسم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران ملایر و اسلامشهر، نماینده دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روحانیون و مسئولان شهرستان‌های قم، همدان، کرمانشاه، اسلامشهر، فرمانداران اسلامشهر و ملایر و جمعی از مردم ملایر نیز حضور داشتند، از زحمات 42 ساله حجت‌الاسلام محمد علی نوروزی امام جمعه سابق اسلامشهرتجلیل بعمل‌آمد و حکم امام جمعه جدید به وی اهدا شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار