رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

غفلت از نسل جدید، زمینه لطمه زدن به جامعه را در برخواهد داشت

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد غفلت از نسل جدید، زمینه لطمه زدن به جامعه را در برخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۳۲۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
غفلت  از نسل جدید، زمینه لطمه زدن به جامعه را در برخواهد داشت

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان اسلامشهر، در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه از بزرگترین نعمت و برکاتی است که خداوند به نظام اسلامی ما اعطا کرد و نماز جمعه نماد پربرکت رحمانی از خیر دنیا و آخرت است.

وی در ادامه افزود: نماز جمعه ارتباط با خداوند متعال و مرکز ارتباط با امامت و ولایت است و موجب وحدت و انسجام جامعه، بصیرت و روشن‌بینی در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: با قدرشناسی از نعمت‌های بزرگ از جمله، نماز جمعه و نمازهای جماعات و مساجد که در اختیار داریم می‌توانیم جامعه را در برابر فتنه‌ها و طراحی‌های دشمنان بیمه کنیم؛ در جریانات اخیر در جامعه، مردم با بصیرت و درایت بار دیگر شیطان را روسیاه کردند، به برکت وجود و حضور مردم مومن و انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی دشمنان این نظام و انقلاب همواره ناکام خواهند ماند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: از نسل جدید غافل نشویم که زمینه لطمه زدن به جامعه را در برخواهد داشت و اصل دعوای ما با استکبار جهانی نیزبر سر نسل جدید است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، شهرستان اسلامشهر را گنجینه استعدادهای استان تهران برشمرد و بیان کرد: هزار شهید گلگون کفن ستاره‌هایی هستند که بر آسمان اسلامشهر و میهن عزیزمان می‌درخشند.

در مراسم تکریم حجت‌الاسلام محمد نوروزی امام جمعه سابق و معارفه حجت‌الاسلام محمدباقربرقراری امام جمعه جدید شهرستان اسلامشهر که در سالن اجتماعات اردوگاه شهید غلامی سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر برگزارشد، عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و فرمانداراسلامشهر نیز سخنرانی کردند و در این برنامه معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، روحانیون و ائمه جماعات و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار