مربیان پرورشی باید رهبری تربیتی در مدارس را بر عهده داشته باشند

گلوگاه (پانا)- یک کارشناس نظام تعلیم و تربیت گفت نقش مربیان پرورشی در مدارس باید پررنگ باشد؛ آنان باید رهبری تربیتی را بر عهده داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی باید رهبری تربیتی در مدارس را بر عهده داشته باشند

قاسم مهدوی در نشست معاونان و مربیان تربیتی مدارس شهرستان گلوگاه گفت: اولین گام برای موفقیت یک مربی، هماهنگی با تمام ارکان مدرسه است.

مهدوی عنوان کرد: بسته توانمندسازی نیروهای تربیتی باید در طول سال تحصیلی از سوی آموزش و پرورش ارائه شود تا توان پاسخگویی به نیازها و خواسته های دانش آموزان وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: روش ها و سبک های تربیتی ما نیاز به تغییراتی دارند؛ همچنین قدرت و توان رسانه ای مربیان نیاز به تقویت دارد.

معاون سابق اداره کل آموزش و پرورش مازندران افزود: قدرت و توانمندی مربیان در عرصه های مختلف تربیتی، جذب و پذیرش بالاتری را به دنبال دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در این نشست گفت: داشتن برنامه سالانه برای مربیان که اول سال تحصیلی به تصویب شورای مدرسه رسیده باشد از الزامات کار آنان است.

اسماعیل روحی گفت: فعالیت و توانمندی مربیان در فضای مجازی یک ضرورت است؛ در دنیای رسانه مربی موفق کسی است که به انعکاس مناسب فعالیت های تربیتی خود در مدرسه بپردازد.

در ابتدای این نشست نیز معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گلوگاه ضمن تشکر از تدارک مدارس در استقبال از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان، از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور در مراسم تشییع این شهیدان در روز شنبه دعوت به عمل آورد.

خبرنگار: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار