مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه:

موفقیت تحصیلی جز با برنامه‌ریزی اصولی صورت نمی‌‌پذیرد

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت امروز دانش‌آموزانی که نسبت به آینده خود و‌ جامعه احساس مسئولیت دارند موفق هستند؛ موفقیت تحصیلی آنان نیز جز با برنامه‌ریزی اصولی صورت نمی‌پذیرد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت تحصیلی جز با برنامه‌ریزی اصولی صورت نمی‌‌پذیرد

اسماعیل روحی در مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان که با حضور اولیا، معلمان و‌ دانش آموزان در دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد گفت: مدارس پس از شیوع کرونا دچار آسیب جدی شدند و همگی باید برای شاداب سازی خود و تقویت روحیه دانش آموزان تلاش کنند.

روحی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی در تعلیم و تربیت، اعتماد نداشتن والدین به مدارس است که برگزاری چنین برنامه هایی در کاستن از این مسأله موثر است.

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی ما توانمندسازی اولیا برای نقش آفرینی موثرتر در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان است که خوشبختانه با ایجاد کارگاه های مشاوره و روانشناسی در جهت نیل به این هدف گام برداشتیم.

کارشناس آموزشی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در این مراسم گفت: همسویی اولیا با مدرسه و حتی پیش از آن همسو بودن پدر و مادر در تعلیم و تربیت دانش آموزان سبب رشد و تعالی دانش آموزان است.

قاسم مهدوی بیان کرد: توانمندی تنها به حل چند مسأله ریاضی یا از بر شدن مطالب کتاب درسی نیست؛ دانش آموز توانمند آن است که مسأله های زندگی خود را حل کند.

مهدوی عنوان کرد: پس از همه‌گیری کرونا فضای روانی و ذهنی دانش آموزان متحول شده است؛ خانواده ای موفق است که فضاهای ذهنی فرزند خود را با تنوع موقعیت ها و برنامه ها به سمت مطلوب پیش ببرد.

معاون سابق مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران افزود: برای موفقیت تحصیلی نیاز به مجموعه ای از عوامل است که از آن جمله می توان به تقویت معنویت، هدف گذاری،الگو برداری درست، برنامه ریزی هدفمند، مدیریت زمان، تنوع در برنامه ها و تغذیه و خواب درست اشاره کرد.

در پایان این مراسم با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و اعضای انجمن اولیای مدرسه، از جمعی از دانش آموزان فعال و مقام آور دبیرستان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار