سرپرست معاونت آموزش ابتدای وزارت آموزش و پرورش:

بسته زبان‌آموزی پایه اول ابتدایی ریل‌گذاری نوینی در مسیر آموزش مهارت‌های زبانی است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدای وزارت آموزش و پرورش گفت بسته‌ زبان‌آموزی ریل‌گذاری نوینی در مسیر آموزش مهارت‌های زبانی به دانش‌آموزان با رویکرد ترکیبی است که به صورت آزمایشی در تعدادی از کلاس‌های روستایی درحال اجراست و تحلیل نتایج اجرای این بسته در سال تحصیلی جاری، اساس اجرای فراگیرتر آن در سال تحصیلی آینده خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بسته زبان‌آموزی پایه اول ابتدایی ریل‌گذاری نوینی در مسیر آموزش مهارت‌های زبانی است

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، بازدید از روند اجرای بسته‌های آموزشی زبان‌آموزی توسط ناظران وزارتی آغاز شده است.

معصومه نجفی پازوکی، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی در این‌باره اظهار کرد: بازدید از بسته زبان‌آموزی توسط ناظران ستادی در دو محور اجرایی و علمی از هفته اول آذرماه به منظور نظارت از روند اجرای کار آغاز شده است.

وی با اعلام این خبر که تاکنون از 6 استان اردبیل، گیلان، قم، قزوین، زنجان و مرکزی بازدید به‌عمل آمده است، گفت: زمان طلایی آموزش مهارت زبان‌آموزی پایه اول ابتدایی است و طراحی این بسته خودآموز طبق بودجه‌بندی کتاب انجام شده و انتظار ما این است که معاونین محترم استان‌ها در توجیه معلمان و توزیع بسته‌ها نهایت دقت و اهتمام را مبذول دارند.

نجفی شکل‌گیری حلقه‌های حمایتی و شبکه‌سازی از سطح مدرسین کشوری تا معلمان مجری طرح را در تقویت اجرای بسته اثرگذار دانست و گفت: مسئولیت‌پذیری و دغدغه‌مندی معلمان و استقبال آن‌ها از اجرای این بسته‌ها قابل تقدیر است.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی همچنین اظهار داشت: گزارش ناظرین نسبت به نحوه اجرا و عملکرد استان‌ها ما را در مسیر تدوین و پشتیبانی طرح کمک خواهد کرد.

وی در پایان یادآمور شد: بسته‌های زبان‌آموزی ریل گذاری نوینی در مسیر آموزش مهارت‌های زبانی به دانش‌آموزان با رویکرد ترکیبی است که به صورت آزمایشی در تعدادی از کلاس‌های روستایی درحال اجراست و تحلیل نتایج اجرای این بسته در سال تحصیلی جاری، اساس اجرای فراگیرتر آن در سال تحصیلی آینده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار