از مدارس نیمه‌تمام شهرستان فارسان بازدید شد

فارسان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، به همراه معاون  پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان و تیم همراه از پروژه‌های خیری و عمرانی و در دست احداث مدارس شهرستان فارسان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
از مدارس نیمه‌تمام شهرستان فارسان بازدید شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، به همراه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان و تیم همراه در سفر یک روزه خود با هدف تسریع در تولید و ساخت پروژه ها، رفع موانع و ایجاد پشتیبانی حداکثری از تیم اجرایی، از پروژه های خیری و عمرانی و در دست احداث مدارس شهرستان فارسان، بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرایی عملیات ساخت و تکمیل پروژه ها قرار گرفتند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از همکاری‌های شهرستان فارسان، بر عزم جدی اداره کل بر تکمیل فضاها و پروژه های عمرانی این شهرستان، پیگیری و بررسی پروژه های نیمه تمام در منطقه، جذب اعتبارات نوسازی مدارس، پیش بینی پروژه هایی که دارای ظرفیت ساختمان سازی به واسطه خیرین هستند، همچنین جذب مرحله اول اعتبارات تخصیص یافته سفر رئیس جمهور به این منطقه، تا حصول نتیجه تاکید کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان، در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مدیر آموزش وپرورش شهرستان فارسان، مسائل و مشکلات مختلف مدارس را بررسی کرد و در جهت رفع مشکلات موجود قول مساعدت و پیگیری داد.

وهاب فروزنده، سرپرست آموزش وپرورش شهرستان فارسان، ضمن خیرمقدم، با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در راستای ساخت فضاهای آموزشی در شهرستان، خواستار عنایت ویژه مسئولین استانی به وضعیت این مدارس شد.

روح الله امیریان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان فارسان نیز ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته حوزه پشتیبانی، به مسائل و مشکلات مختلف مدارس و مطالبات این حوزه در مورد تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی در شهرستان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار