بازدید فرماندار دشتستان و مدیرکل نوسازی مدارس استان از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش دشتستان

دشتستان(پانا)_ فرماندار دشتستان با همراهی مرادی مدیرکل نوسازی استان، کریم آزاد معاون عمرانی فرمانداری ، باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان، دشتی بخشدار مرکزی و رییس شورای اسلامی بخش مرکزی از روند ساخت و اتمام پروژه های عمرانی آموزش و پرورش بازدید نمود .

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار دشتستان و مدیرکل نوسازی مدارس استان از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش دشتستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان : فتح اله نوروزی در این مراسم بر تسریح در تکمیل این پروژه ها تاکید داشت و گفت : تکمیل این پروژه ها می تواند در افزایش سرانه فضای آموزشی و ارتقاء سطح علمی شهرستان نقش ویژه ای داشته باشد .

وی از پروژه هایی همچون ساخت دبستان 12 کلاسه اتباع خارجه در محله علی آباد ، دبستان قدس روستای آب شیرین ، خانه ریاضیات زنده یاد حریری شهر برازجان بازدید نمود و از نزدیک در جریان پیشرفت و اتمام این پروژه ها قرار گرفت .

مجری طرح مدرسه ۱۲کلاسه اتباع گفت : این پروژه در دو طبقه با زیربنای 2100 متر مربع و با اعتبار پنج و نیم میلیارد تومان در محله علی آباد شهر برازجان توسط وزارت آموزش و پرورش ، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان است.

شایان ذکر است که پروژه های خانه ریاضیات زنده یاد حریری شهر برازجان در دو طبقه و با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان و آموزشگاه قدس به صورت مشارکتی (100 میلیون خیرین و 300 میلیون تعهد دولت) در مراحل پایانی ساخت قرار دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار