۱۰ شهید گمنام وارد استان اردبیل می‌شوند

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از ورود ۱۰ شهید گمنام به این استان طی روز‌های آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ شهید گمنام وارد استان اردبیل می‌شوند

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز بصیرت و همچنین روز جهانی مقاومت، برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت این ایام به‌صورت مردمی مورد تأکید است چراکه سردار شهید سلیمانی متعلق به مردم بود.

وی افزود: همزمان با این روزها و پیش از روز شهادت حضرت فاطمه(س)، ۱۰ شهید گمنام وارد استان اردبیل می‌شوند و در شهرستان‌ها و حوزه‌های مختلف تشییع و تدفین خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: ۶ تن از شهدای گمنام در شهرستان اردبیل و در حوزه علمیه خواهران، سپاه حضرت عباس(ع)، تیپ ۳۷ سپاه، نیروی انتظامی، صداوسیما و دانشگاه علوم پزشکی و ۴ شهید نیز در روستاهای شهرستان‌های خلخال، نمین، پارس‌آباد و بیله‌سوار به خاک سپرده می‌شوند.

قاسمیان بیان کرد: تکریم مقام معنوی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس وظیفه عموم بوده و فرهنگ‌سازی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز برای استقبال و مراسم گرامی‌داشت ورود شهدا به استان اردبیل لازم است.

گفتنی است در این نشست، دستگاه‌های حاضر، فرمانداران شهرستان‌های میزبان شهدا و فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران، اقدامات انجام‌گرفته و نیز آمادگی خود را برای استقبال از شهدای گمنام تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار