مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

اخلاق‌مداری زیرساخت تمام فعالیت‌های آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت اخلاق‌مداری زیرساخت تمام فعالیت‌های آموزش و پرورش است و تکریم فرهنگیان و ارباب رجوع در اولویت کاری است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اخلاق‌مداری زیرساخت تمام فعالیت‌های آموزش و پرورش است

علی مطهری در نشست با معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش استان بیان کرد: از نظر ساختاری و سازمانی باید توجه کنیم که محور تصمیم‌گیری ما دانش آموز و معلم است و از نظرات تمام افراد از تمامی طیف‌ها که به نفع سیستم پیشنهاداتی داشته باشند استقبال می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام سیاست‌های آموزش و پرورش در مدرسه محقق می شود، ادامه داد: همه پشتیبان معلمان هستیم، چرا که برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین باید همه در خدمت معلم و دانش آموز باشیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع از همکاران در موارد لازم ضروریست، گفت: حفط شان و جایگاه و منزلت معلم در دستور کار همکاران باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: اداره کل وظیفه جذب اعتبار برای تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش را دارد تا بروندادها محقق و عیان شود.

مطهری با اشاره به اینکه اخلاق‌مداری مهمترین زیرساخت کار در این زمینه است، اضافه کرد: هدفمندی نیز از ملزومات کار جهادی در این بخش است و هر حوزه باید بر اساس شاخص‌ها موقعیت موجود را ارزیابی کرده و برنامه های لازم برای تحقق موقعیت مطلوب را برنامه ریزی کند تا منجر به ارتقای شاخص‌ها شود.

وی گفت: عدالت‌محوری نیز از سایر مباحثی است که نیاز به توجه جدی است تا همه دانش آموزان از نصیب آموزشی برابر بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار