دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور:

یک سوم صادرات کشور محصولات تولیدی مناطق ویژه اقتصادی است

بیرجند ( پانا) - دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه برای بهبود فضای کسب وکار در مناطق ویژه اقتصادی برنامه جدی وجود دارد، گفت یک سوم صادرات کل کشور محصولات تولیدی در مناطق ویژه اقتصادی است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
یک سوم صادرات کشور محصولات تولیدی مناطق ویژه اقتصادی است

حجت عبدالملکی با اشاره به حضور رئیس جمهور در تنها منطقه ویژه اقتصادی بخش خصوصی در کشور اظهار کرد: حضور شخص رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که صد در صد توسط بخش خصوصی ایجاد و اداره می‌شود برای فعالان این مجموعه نقطعه عطف مهمی است.

وی افزود: در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی 7 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه افتصادی کشور با بیان اینکه بخش خصوصی با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی توانسته است برای هزار و 800 نفر شغل ایجاد کند، گفت: آمادگی داریم تا سرمایه گذاران در مناطق ویژه اقتصادی از جمله منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سرمایه گذاری کنند.

عبدالملکی با اشاه به اینکه در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در سایت مرزی با توجه به استقبالی که سرمایه گذاران داشتند محدودیت زمین برای واگذاری داریم اما در سایت مرکزی زمین آماده واگذاری است، افزود: پیگیر هستیم تا به سرعت برای افزایش عرضه زمین اقدام کنیم.

وی بیان کرد: برنامه جدی برای بهبود کسب و کار در مناطق ویژه اقتصادی داریم تا سرمایه گذاری‌ها به بهترین روش در این نقاط انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار